Netdoktor.dk - Danmarks uafhængige leksikon om sygdomme
Indstillinger

Kommer ikke så meget som jeg plejer

Redigeret 1 februar, 2015, 17:30 i Åben debat for mænd
Lige siden jeg fyldte de 15 år har jeg mistet lysten til at onanere. Da jeg var 14 kunne jeg finde på at gøre det op til 3 gange om dagen. Jeg får heller ikke lige så tit rejsning mere som jeg gjorde før i tiden. Jeg oplever at når jeg onanere kommer der ikke så meget sæd ud som der plejer. Til at starte med var jeg bange for at jeg var blevet homoseksuel, men det har jeg så fundet ud af at det er jeg ikke. Jeg nyder generelt ikke at onanere lige så meget som jeg plejede at gøre. Før i tiden kunne jeg få rejsning nærmest hele tiden men jeg oplever nu at jeg ikke får det så meget som før. Håber at få svar. Hilsen den forvirrede 15 årige.

Kommentarer

  • Indstillinger
    Homoseksuel er ikke noget man bliver; det er noget man er, og det er man fra fødslen, så det er altså ikke "sygdom", du på nogen måde skal frygte.

    Jeg tror som ikke, der er noget galt med dig. Selvfølgelig bliver det trivielt at hive i den tissemand hele tiden. Du er i fuld pubertet, og du udvikler dig hele tiden.

    På et tidspunkt møder du en pige, og I får lyst til at have sex, og så tror jeg det hele kommer til at gå, som det skal. Din lyst skal nok komme igen.

    Du er kun 15 år, så tag du det helt roligt og lad naturen gå sin gang i den hastighed, den nu går for dig.

    Mht mængde, så er det ca. en teskefuld + / -, der er det mest almindelige og det er altså ikke ret meget, men til hele ideen - nemlig undfangelse - er det mere end rigeligt, der er masser af levedygtige sædceller i den lille teskefuld.
  • Indstillinger
    Du har helt ret Lotte.
    Du fejler intet.
    Lyst til onani svinger meget.
    Mængden svinger også meget, det kommer an på hvor meget vand du drikker og hvor ofte du onanerer+ hvor meget protein du indtager.
    Én teske fuld sæd indeholder ca 500000 sædceller og der skal jo kun én til.
    Nu er du jo stadigvæk i voksealderen så din krop bruger i perioder mere af de byggeklodser du propper i munden på at vokse.
Log in eller Registrér for at kommentere.