Hjem Sind og psyke Angst

lyrica

1246712

Kommentarer

  • Hej Jonas

    Tusind tak for din rigtig gode positive og inspirerende historie.

    Hvor er det dog dejligt for dig du har fået det liv du måske altid har drømt om men følt det var uopnåeligt.

    Jeg har nu fået Lyrica i snart 1½ måned, og har det som dig.

    Hvilken dosis får du??

    Skal du fortsætte med at tage det på ubestemt tid??

    Jeg får 175 mg morgnen og aften, men synes ikke jeg helt har gennembrud i forhold til min søvn desværre.

    MVH

    anne
  • Hej med jer. Jeg er lige startet på lyrica150 mg morgen og aften. Men hold da op jeg bliver "høj"af dem. Nogen der har erfaringer med hvornår den bivirkning stopper??
  • Hej Laura

    Høj, hvordan høj?? Fortæl lige lidt mere??

    Hvis det er opstarten hvor du tager 150 mg pr. gang lyder det også af alt for meget som begynder dosis.

    Hvad får du det imod??


    MVH

    Anne
  • Hej. Nej det er ikke opstart. Startede med 75 mg. Jeg får det for en aldeles opslidende angst. Jeg tror jeg har det som når en narkoman gær sit fix
  • Hej laura11 max dosis er meget højere og min erfaring er at en meget opslidende og invaliderende angst kræver en højere dosis men vi er jo forskellige men det hjalp mig gudskelov dog er der den ulempe at virkningen aftager med tiden men pyt så længe det går vh tulpi55
  • Hej. Ja tror da osse jeg bliver sat op men det er osse bedre at være dopet end at ha den invaliderende angst ikke??
  • Hej Tulpi

    Hvad er din dosis nu så??

    Jeg er på 175 mg to gange dagligt, men ved ikke helt om det er hvor det skal være. Det hjælper mærkbart men jeg tror det kan blive bedre.

    Louise hvis du mener at du nu ved medicinoptrapning får det som om du er fuld, så kender jeg til det. Det fik jeg især om morgenen i starten men det er gået helt væk nu.

    Det er jo meget individuelt hvilke symptomer man har og hvor stærke de er.

    Hvis man får for stærke bivirkninger så tilrådes det man tager en langsommere optrapning så hvis det genere dig for meget skal du kontakte din læge.

    Du ved godt du ikke må drikke når du er på Lyrica???

    MVH

    Anne
  • Jeg er på 2 x 300 mg og så vidt jeg har fået oplyst er det max og det er korrekt at man ikke må indtage spiritus men jeg har nu ingen problemer med et enkelt glas vin. Desværre er jeg jo en af dem der har måttet sande at virkningen aftager med tiden men pyt det er jo ikke sikkert at denne gang, vel....
    vh tulpi55
  • Hej Tulpi55

    Ja jeg er også nu på 250 x 2 nu og jeg tænker ikke jeg skal mere op om dagen men nok om natten på fuld dosis, men nu må jeg se om lægen går med til det hvis jeg foreslår det.

    Træls virkningen aftager med tiden.

    Kan du huske over hvor lang tid for dig første gang du var på det?

    MVH

    Anne
Log in eller Registrér for at kommentere.