Hjem Sex & samliv Mandlige sexproblemer

Kommer for hurtigt.

Redigeret 15 juli, 2016, 08:50 i Mandlige sexproblemer
Ja spørgsmålet er enkelt. Jeg kommer simpelthen for hurtigt, jeg kan ligge og være vildt tændt og bare vil op i min kæreste og nogle gange inden jeg er oppe kan jeg være ved at komme :-/

Need backup.
«1

Kommentarer

  • hej.

    det jeg vil forseslå dig, det er at du forsøge at lære noget meditation ellers yoga.

    det er gode øvelser til at slippe spændingen, og holde længere
  • Din kone/ kæreste bør være glad for at hun kan tænde dig så meget. Så er der jo mulighed for 2. og 3.omgang ;o)

    Det meste af det er i dit hoved (lær at slappe mere af og tænk mindre på at komme selv, men mere på at give din partner orgasmer).

    Resten kan være ( for) meget følsomhed i din penis, men du kan jo lære at holde det tilbage.

    Kort sagt kan du når du onanerer stoppe lige før det er for sent og så i gang igen indtil lige før du kommer igen og stoppe igen 5-10 gange hver gang du onanerer så vil du lære at holde længere tid og eller komme når du vil.

    Så kan du også styrke muskulaturen med knibeøvelser.
    Det vil også få dig til at holde længere, men også gøre pikken hårdere og den vil stå længere tid.

    For at lære mere om knibeøvelser søg på Google efter: kegels.
    Der findes en app på Google play der hedder kegel counter (den bruger jeg selv).

    God fornøjelse ;o)
  • Nu er det snart tre år siden seventeen stillede sit spørgsmål, så det er nok ikke relevant for ham mere - i hvert fald har han aldrig svaret tilbage, da der - lang tid efter - kom et bud.

    Men - brugernavnet seventeen - giver mig en fornemmelse af, at det er en ung dreng, der har spurgt, og til helt unge finder jeg det helt forkert at foreslå medicinsk løsning som det første.

    Jeg vil ikke afvise at voksne mænd kan have brug for en medicinsk løsning på dette problem, men det da først når alle andre muligheder er undersøgt - herunder et lægebesøg, hvor man bliver grundigt undersøgt for, at om der kan være andre årsager. Der kan være både fysiske og psykiske årsager, og det skal undersøges, før man kritikløst kaster sig ud i noget medicin, som man i øvrigt ikke aner, om man kan tåle, hvis ikke det er ens egen læge, der har skrevet recepten. Al - AL - medicin har bivirkninger, der for nogle kan være fatale.

    Ja, jeg ser på mange af disse sider, at dette eller hint medicinske præparat bliver foreslået, som en nem og smart løsning, og som man "bare lige" kan bestille på nettet, men man bør aldrig - aldrig - starte med medicin.

    Find årsag - FØRST, og ja, det indebærer et lægebesøg og lægefaglige undersøgelser.
  • Familiefar, hvordan kan andre end en selv slettet indlæg??
  • Noget mystisk foregår der da i denne debat. Jeg kan f.eks. se, at jeg har kommenteret på et indlæg, der efterfølgende ganske er forsvundet, hvorfor mit indlæg bliver til noget vrøvl. Jeg husker faktisk, at det pågældende indlæg handlede om problemer for et voksent par, der havde fået hjælp af medicin.

    Hvis man selv fjerner et indlæg i en debat, vil det da fremgå, at der har vært et indlæg, så redaktionen må åbenbart have været inde og gøre noget.

    Og ja - jeg er også træt af alle dem, der under dække af forskellige brugernavne kun er ude på at tjene penge.
  • Det lyder bestemt ikke betryggende hvis det er andre brugere der efter forgodtbefindende kan slette ens indlæg. Er det Netdoktor der fjerner indlæg burde de kontakte vedk. hvis indlægget er uacceptabelt!
  • Jeg er ret overbevist om, at det ikke er andre brugere, der kan slette indlæg efter forgodtbefindende.

    Jeg tror, det er redaktionen, der har været inde, og jeg tror faktisk også samme redaktion giver besked om det.

    Jeg har dog oplevet at nogle af mine indlæg har været fjernet, men det har netop været i forbindelse med, at nogen har opført sig upassende, og eventuelle reaktioner på denne upassende opførsel er blevet fjernet i samme arbejdsgang - og der har jeg ikke fået besked, da jo var en naturlig konsekvens af denne "oprydning".

    Men - jeg erindrer ikke noget som helst upassende i det indlæg, som jeg her i denne debat har reageret på, så derfor virker det da, som om noget er "galt"?
  • Tak for at du kom med en mulig forklaring, Lotte123.
  • Johnny 49 er sælger og han bliver jævnligt slettet fra denne debat for at lave samme åbentlysende reklame for sin medicin.
    Netdoktor lad venligst denne besked stå så der ikke er nogen der kommer til at købe det. Tak
  • Redigeret 17 august, 2016, 12:08
    Du kan købe Priligy her fra en licenseret apotek uden forudgående recept (kræver en nem online konsultation) http://www.europetabs.com
Log in eller Registrér for at kommentere.