Hjem Sex & samliv Seksuel debut

Hjælp! Svar hurtigt!!!

Redigeret 18 januar, 2015, 04:12 i Seksuel debut
Jeg er 14 år og her i dag var jeg sammen med min kæreste.
Jeg er ekstremt bange for at jeg er gravid.
Jeg er helt uerfaren og kan derfor ikke holde op med at tænke på om jeg nu skulle være gravid..
Jeg har sovet hos min kæreste og han har givet mig finger ret mange gange mens jeg var hos ham.
Vi hyggede os lidt og så gav jeg ham et handjob.
Han kom en lille smule men så tog han sin penis i bukserne igen.
Han fik en smule sæd på fingrene og gav mig så finger 10 minutter efter.
Vi havde ikke sex eller noget da han er jomfru og ikke vil.
Jeg har hele tiden kvalme og min mave rumler på en mærkelig måde..
Så please!! HJÆLP MIG!

Kommentarer

  • Hvis man føler sig voksen nok til at have seksuelt samkvem, så bør man også være voksen nok til at sætte sig ind i helt elementær seksualvejledning - og være voksen nok til at tage det voksne ansvar.

    Jeg går faktisk ikke ud fra, at du synes det her er særlig rart - og da slet ikke hvis du gå og være totalt rædselsslagen bagefter, vel?

    Du har styr på "finger" og "handjob", men aner ellers overhovedet ikke noget om, hvad det handler om.

    Søg - her på nettet prøv f.eks. at Google seksualundervisning, unge eller noget i den retning. Så vil jeg tro, der kommer noget brugbart op.

    Eller - gå på biblioteket og lån nogle gode bøger om emnet, og nej - det er IKKE flovt at spørge bibliotekaren, om de har noget med en god og saglig seksualundervisning; tvært i mod. Bibliotekaren vil finde dig både klog og fornuftig og vil 100% sikkert hjælpe dig.

    Nej - hvis det ellers også ER foregået som du beskriver, er du ikke blevet gravid, men næste gang I leger voksne uden at vide noget som helst, kan det sagtens gå galt, og der kan ryge nogle sædceller ind, så derfor - stop med disse eksperimenter indtil både du og din kæreste helt og aldeles VED, hvad I foretager jer.

    Det er vigtigt at vide, hvordan man bliver gravid, og hvordan man ikke bliver det, ligeledes bør I vide noget om kønssygdomme, prævention, hvordan I passer på jer selv og hinanden.
  • I øvrigt kan du også bede din mor give dig noget undervisning; det har du sådan set krav på.

    Beklageligvis kommer det bag på mange forældre, at de for det første faktisk bør give deres børn en fornuftig undervisning, og for det andet, at deres børn er så tidligt ude, for det kan sagtens være at din mor slet ikke har forestillet sig, at du allerede nu er begyndt på den side af voksenlivet.

    Du er godt nok også meget tidligt ude. Der sker slet, slet ikke noget ved, at du venter et par år med at fortsætte.
  • MANGE TAK.
    Og ja jeg er tidligt ude, men ærligt så ved jeg godt det meste om sex og samliv. Jeg går dog i 8. Klasse.
    Ja jeg er rædselsslagen lige nu, også selvom du skriver at jeg ikke er, så kan jeg dog stadig ikke lade vær med at tænke om jeg nu er.

    Men igen. Mange tak for hjælpen:)
  • " men ærligt så ved jeg godt det meste om sex og samliv "

    Ja, men så må du meget undskylde. Jeg forstår således overhovedet ikke dit spørgsmål.

    For hvis du ved det meste, så forstår jeg ikke, du stiller et spørgsmål, der i den grad fortæller, at du er totalt uvidende om de mest basale ting indenfor emnet, med mindre der er foregået noget andet og mere, end det du fortæller.

    Jeg håber en anden kan gennemskue, hvad du mener og kan give dig et bedre bud.
Log in eller Registrér for at kommentere.