Netdoktor.dk - Danmarks uafhængige leksikon om sygdomme
Indstillinger

Stofskifte og missed abortion

Redigeret 13 januar, 2015, 15:48 i Forstyrrelser i stofskiftet
Jeg har igennem en del år været i behandling for lavt stofskifte. Da jeg blev gravid med mit første barn i 2011 var mit HTS tal en smule for højt, men ikke meget-fik en sund og rask dreng ud af det.
Nu prøver vi så at få en til, pt et mit HTS på 0,5 altså i den lave ende af normalområdet.
Har været gravid 2 gange i 2014, begge gange en missed abortion hvor forstret dør før noget overhoved dannes- kan der være nogen sammenhæng.?
Læser på andre fora at et HTS tal der er lidt højere måske er at foretrække ??

Andre med stofskifte sygdomme og missed abortion i baggagen??

Kommentarer

  • Indstillinger
    Jeg vil klart sige ja til at der kan være en sammenhæng mellem stofskifte og så MA. Jeg har ikke personlig kendskab til det, men har en veninde som desværre flere gange oplevede dette sent i graviditeten. Hun endte med at få hjælp gennem Riget og endte til sidst med et sundt og rask barn. Jeg har selv familie med stofskifte sygdomme og når man læser op på det, står det også som en af risikoerne. Men hvis man får den rette medicin og hjælp er det helt sikkert muligt at gennemføre en hel normal graviditet. Jeg vil snakke med en læge som har stofskifte som speciale.

    Held og lykke med det hele.
Log in eller Registrér for at kommentere.