Hjem Mænd Mænds sygdomme

"3" testikler?

Redigeret 25 november, 2015, 06:58 i Mænds sygdomme
Har lige opdaget idag at jeg i min venstre pung har "2" testikler.
Altså kan mærke min testikel, også kan jeg mærke en lille "testikel" os i samme pung. Den lille sidder sammen med min normale testikel. Er det en ekstra testikel, eller noget helt andet?

Har googlet lidt og har fundet frem til at det kan være appendix testis. Er det noget jeg burde gå til læge med? :)

Kommentarer

  • Det er altid meget fornuftigt lige at sikre sig, at det sikkert bare er noget fuldstændigt harmløst.

    Hellere sikre sig en gang for meget end en gang for lidt.
  • Har du fået svar på hvad det kan være fordi jeg har oplevet det sammen!?!?
  • Magnus, tror du, at du får svar, når emnet er startet for 5 år siden, og spørgeren i mellemtiden er slettet?

    Jeg tror det ikke.

    Hvad med bare at gå til din læge?
  • "Siden der ikke er nogen der har smidt et fornuftigt svar på spørgsmålet indtil videre:

    Hvis der er mere i pungen end der plejer/bør være, er det altid en god grund til at søge læge."

    Hmmm.... To ud af de tre reaktioner på et spørgsmål stillet for mere end seks år siden går netop på, at der bør søges læge.

    Så om dit (samme) råd om at søge læge er mere fornuftigt, skal jeg ikke kunne sige; dit forslag til eventuel diagnose er da fint nok, bortset fra at heller ikke du kan vide, om det er harmløst eller ej.

    Du er endda helt ude i dosering af medicin - og det stadig uden at ane, hvad de pågældende personer har fejlet for snart længe siden.

    Det synes jeg til gengæld ikke er specielt fornuftigt.
Log in eller Registrér for at kommentere.