Hjem Sex & samliv Mandlige sexproblemer

Svie efter udløsning

1234579

Kommentarer

  • Jeg har præcis samme symptomer som beskrives af adskillige herinde. Mit startede for første gang et par dage siden. Har aldrig haft lignende problemer, så jeg forstår simpelthen ikke hvorfor det kommer nu. Har haft fast partner i 6 år og har hverken mere eller mindre sex.

    Jeg håber meget at der kommer nogle guldkorn snart. Forklaringen med sædrester i blæren lyder meget plausibel, men hvorfor har det så ikke været et problem tidligere? Logikken brister lidt i min optik, men nu jeg heller ikke læge...
  • http://min.medicin.dk/Sygdomme/Sygdom/149


    jeg vil foreslå jer at læse det her link det hjalp mig. :-)
  • Hej igen,

    Der er mange der siger det er prostatis bakterie
    Men jeg har ikke de symptomer som det indebære
    Såsom udflåd og blod i urin, jeg har blot de smerter
    Efter udløsning

    Jeg ved godt tråden er gammel men jeg synes
    Det er vigtigt at holde liv i den når der er så mange
    Der har det her problem.
  • Jep har samme problem !

    Har ingen kønssygdomme... Det opstår altid hvis jeg har drukket 1-2 eller flere øl eller anden alkohol, især efter at have drukket kaffe ell. røget også men alkoholen er en sikker garanti hvis jeg så får udløsning bagefter får jeg problemer med at skal tisse konstant ! Mine erfaringer er at man nogen gange kan holde sig, selv om det er ulideligt svært og så forsvinder det efter 20-40 min. andre gange kan man bare ikke ignorerer det og man bliver nød til at skal tisse hele tiden. Jeg har erfaret at penis-hovedet bliver meget koldt når det sker og at vaske det og holde det varmt i lunket vand lindrer og gør det nemmere at holde sig ud af problemet, så måske er det noget med dårligt blodomløb ell. blodtryk. men er sikker på det er samme problem som mange beskriver så godt her, man skal tisse og så hjælper det 10 sec. så skal man tisse igen og tilsidst kommer der kun dråber men følelsen kommer hele tiden igen. Men som sagt opstår det altid for mig hvis jeg har drukket og så får en udløsning, har jeg drukket meget kan jeg være så fuld jeg kan ignorerer det men ellers ikke... tror også nogle gange at det er hvis man skal tisse inden man får udløsningen men er ikke så sikker på det hjælper at tisse inden sex, hvis jeg har drukket kommer det aligevel...
  • Jeg har selv oplevet problemet nogle gange og jeg må sige at Hoffmann2's forklaring giver faktisk meget mening i mine øjne.

    Grunden til at jeg synes det er at det forklare hvorfor problemet er noget midlertidigt, hvilket gør at lægerne ikke finder nogle problemer ved undersøgelser.
    Det går inden om både om udløsningen og tissetrangen.

    Så næste gang jeg kommer ud for problemet, så vil jeg da helt klart prøve at se om hans løsning hjælper.
  • Har det lige præcis sådan lige nu. Og sidder og drypper af så det lindrer. Sker en enkelt gang på to mdr og har aldrig fundet ud af hvorfor. Det mest mystiske er tissetrangen.
    Men nu er der gået en time så det er snart væk.
    Er iøvrigt 38.
  • Det var rart at høre hoffmann2

    Jeg har selv samme problem, har nogle af jer fået børn?
  • Not alone.

    30 min til 1 time sidder jeg under bruseren og bider smerten i mig.
    det sker nok ca. 1-4 gange pr. måned

    Er der andre der ligger mærke til hvad der går galt, de dage det sker og op til? for mit vedkommende sker det 90% sikkert hvis jeg har drukket 1+ liter cola samme dag.
    Jeg har nærmest skrevet ned hvad jeg har fået de dage og colaen går altid igen.
    andre der har lagt mærke til dette?
    For det der er beskrevet de første 3 sider lyder som præcis det samme jeg går igennem.
    Jeg skal bare undlade at drikke cola og rykke i tændstikken samme dag ,så undgår jeg 1 times brændende smerte.
  • jeg mistænker os at det kan have noget med cola at gøre

    Drikker jeg en større mængde cola inden, er det næsten sikkert at det svier bagefter
  • Hey folkens, jeg går lige ind i klubben ;-)
    Jeg har nøjagtig det samme problem dog i en lidt mildere form end hvad det lyder til med andre.
    Jeg er en ung mand på 20, problemet kan opstå meget uventet.

    Men for mit vedkommende sker det også efter indtagelse af alkohol, har dog ikke lagt mærke til at problemet skulle ske ved indtagelse af andet.
    Det er iøvrigt også tit at når jeg bare drikker en enkelt øl, kan jeg få en meget mild version af den smerte der vil opstå ved udløsning efter. Andre der kender til dette? Altså at efter man har drukket måske 1 genstand eller 2, at man kan mærke en kildende fornemmelse i penis?
    På grund af dette, undgår jeg fuldstændig og onanere efter indtagelse af alkohol, har aldrig oplevet det ved samleje, nogle der har en forklaring på hvorfor?
    Det hender dog at jeg "glemmer" jeg har drukket 1 enkelt øl nogle gange nogle timer før, og jeg så hiver i banditten, og så har vi jo balladen.
Log in eller Registrér for at kommentere.