Hjem Hjerne og nervesystem Hovedpine og migræne

migræne anfald endte i bevidstløs i 2 timer

Redigeret 13 december, 2014, 11:41 i Hovedpine og migræne
Hej jeg skriver fordi jeg for 10 år siden fødte min søn og efter fødsel startede der hver 4 uge migræne anfald som jeg har slås med siden og det kommer en gang i timen ca 24-48 timer står det på og det er rigtig hårdt, jeg får kvalme, hovedpine, svedture, mine fingerspidser sumre og det er som om en film bliver spolet baglæns meget modbydligt og det vare i ca 2 min så er det over og så går der ca 1 time igen inden den næste tur kommer og det starter altid om natten ca kl.01.00.....men i torsdags fik jeg det så en uge før tiden og det er aldrig sket før så jeg valgte og køre hjem fra arbejde for at ligge mig til at sove, jeg kommer hjem og ordner lige et par småting og er på vej ind i seng da det banker på døren og udenfor står en forældre med et par spørgsmål ang friskolen vores børn går på så hun kommer ind i ca en ½ time og går igen, og da hun er på vej ud får jeg en migræne tur og så husker jeg ikke mere, før 2 timer efter.....og så var jeg bare syg, brækket mig flere gange så min mand valgte og køre mig på syghuset men alt var fint så de sendte mig hjem igen.

Men jeg var bevidstløs i 2 timer efter et migræneanfald så nu har jeg fået kørelses forbud så jeg kan ikke passe mit arbejde, det er noget træls...er der nogle af jer andre der har prøvet noget lignende ??????

Kommentarer

  • Det lyder godt nok helt urimeligt voldsomt og ligeledes helt urimeligt, at du ikke kan få nogen hjælp til at få undersøgt årsagen til disse voldsomme anfald.

    Men - det skyldes givet at lægeverdenen ikke aner, hvad man skal gøre.

    Jeg har også døjet med invaliderende voldsomme migræneanfald, og min læge kunne kun finde ud af at give mig nogle piller.

    Jeg fik mellem 8 og 10 anfald om måneden, der tog mig ca. tre døgn at komme over - så kan du selv regne ud, hvor mange dage jeg havde det godt.

    Endelig fik jeg kontakt med en meget dygtig akupunktør, og hun så jo ikke kun på mine anfald, men gik ind og undersøgte årsagen - og så behandlede hun ud fra det.

    Meget hurtigt aftog mine migræneanfald, blev færre og færre - for til sidst helt at være væk.

    Så - jeg kan på det varmeste anbefale akupunktur - men det skal ikke være en, der lige har taget et kursus, men en, der virkelig er grundigt uddannet.

    Hvis du tilfældigvis bor på Fyn, kan jeg anbefale hende, jeg har brugt - hun reddede i hvert fald mit liv. Ellers kan jeg foreslå dig at søge efter akupunktur, og så se på de forskelliges hjemmesider om deres baggrund. Og - der er jo intet forgjort i, at først kontakte og forhøre om det er noget, man har erfaring med.

    Og ja - det koster naturligvis, men i mit tilfælde er hver en krone givet godt ud, da jeg har fået mit liv tilbage.

    Meld meget gerne tilbage.
  • Hej .. tak for dit svar .. ja jeg bor på fyn 12 km fra fåborg så jeg vil meget gerne have nummer og navn på hende. Tak
  • Ja, men så kan jeg på det varmeste anbefale:


    Akupunktur & Moxa v/Lone Emilia Kongsted
    Møllergade 91 5700 Svendborg.

    tlf 22 90 01 18

    Det er vigtigt, at du husker hele din eventuelle sygdomshistorie - også det, du ikke tror har betydning. For mit vedkommende viste det sig at være afgørende, at jeg har fået fjernet min galdeblære, og nej - det havde jeg ingen anelse om, skulle have indflydelse på mine migræneanfald.

    Det er jo ikke en "hovsa" løsning - du skal givet gennem en del behandlinger. Jeg startede med at komme en gang om ugen, så blev det til en gang hver 14 dag, en gang om måneden osv. til at ende med at være en "optankning" ca et par gange om året.

    Hvordan dit behandlingsforløb bliver tilrettelagt, kan jeg jo selvsagt ikke vide, for her handler det om den enkeltes situation og behov.

    Jeg kan kun sige, at hun uden nogen form for tvivl overhovedet har reddet mit liv.

    Min mand blev på et tidspunkt syg - noget helt, helt andet - og jeg anbefalede naturligvis, at han besøgte Lone - han fik også en række behandlinger, og fik god hjælp.

    Vi er nu flyttet fra Fyn, og Lone er den, jeg savner allermest. :-)

    Jeg vil meget gerne høre om dine oplevelser med hende. Jeg håber og tror, du vil blive lige så lykkelig for hende, som jeg har været.

    Måske vi kan aftale et tidspunkt, hvor vi kan udveksle privat e-mail adresse - så det kun kommer til at stå her i kort tid og kan slettes igen.

    Men - vi kan også korrespondere her på nd.
  • Redigeret 2 december, 2014, 12:13
  • lotte123lotte123
    Redigeret 13 december, 2014, 11:42
  • Hvordan går det? Er du begyndt på behandling?
Log in eller Registrér for at kommentere.