Hjem Mænd Åben debat for mænd

er det normal ha en på 13cm som 16 år?!

Redigeret 29 november, 2014, 16:13 i Åben debat for mænd
Jeg vil godt ha sex med ved ikke om min penis er for lille 13cm?

Kommentarer

  • Hej du.
    Ja det vil virke helt fint både for hende og dig.
    En normal penis er mellem 10 og 20cm.
    En for lang penis kan gøre ondt på hende.
    Det hun vil være mest glad for er at den sex i har er noget i deler/nyder sammen.
  • Så det vil sige jeg kan godt ha sex med en for er bange for den er for lille til at ha sex med
  • Ja da bare gi gas. Husk kondomet ;o)
  • Med min kærste ha været sammen med en som nok ha en stor en så jeg er bange for at jeg ikke for det sammen med henne som hun ha med henne's X's kærste med


    Vis hun ha haft sex med en som ha en stor penis måske på ca 17 cm kan jeg så gør det sammen med en på 13 cm ?
  • Der er måske en grund til, at hun ikke er kæreste med ham mere. Måske hun foretrækker dig, fordi du er en meget sødere fyr.

    Jeg ved godt, at rigtigt mange drenge/mænd tror, at det hele drejer sig om størrelse, men det gør det altså ikke.

    Din er stor nok til at gøre de fleste tilfredse.

    En kvindes skede er ca 12 cm dyb, i øvrigt handler det meget lidt om frem og tilbage - det er hele jeres samvær, det handler om, hvor meget du/I ellers kæler, krammer, nusser, kysser.

    Det er faktisk de færreste kvinder, der får orgasme af udelukkende frem og tilbage.

    Tal med hende om, hvad hun godt kan lide og hvad hun kunne tænke sig - hun ved vel sagtens godt, at du ikke er specielt erfaren. Den bedste sex er den, hvor man prøver sig frem, taler om tingene - søger og giver hinanden glæde.

    Og - glem så ALT om den størrelse - der er ikke noget galt med den.
  • Jeg takker 1000 gang for det jeg vil snakke med henne om det bare det jeg ved jeg kan så nu vil jeg give den gas:-)
Log in eller Registrér for at kommentere.