Netdoktor.dk - Danmarks uafhængige leksikon om sygdomme
Indstillinger

Hvad fejler jeg?

Redigeret 18 november, 2014, 17:47 i Stress
Hej med jer.

Jeg har generelt haft det rigtig skidt i den sidste måneds tid, og jeg føler at det bare bliver værre hele tiden.

Jeg er meget i tvivl om det skyldes stress, depression eller min generaliseret angst, som jeg dog lidt af i flere år. Eller måske noget helt andet?

Mit første symptom var småkvalme og generelt ubehag i kroppen.
Efterfulgt af dette begyndte jeg at føle mig træt hele tiden, og for en uge siden begyndte hovedpinen og smerte i højre øre. Derudover fryser jeg hele tiden.

Det føles ærlig talt som influenza, men jeg har ingen feber. Jeg har været nød til at tage i skole, men jeg har haft svært ved at koncentrere mig pga. hovedpinen og trætheden.

Jeg er også begyndt at få angst/panik-anfald, hvilket er helt nyt. Som sagt lider jeg af generaliseret angst, men jeg har aldrig haft panik angst før.
Det er sket to gange, hvor har vågnet om natten med ekstrem hjertebanken, rystelser og kvalme.

Følelsesmæssigt har jeg det heller ikke godt. Jeg har svært ved at opleve glæde ved noget som helst. Jeg har svært ved at grine og have det sjovt, hvilket ikke ligner mig.

- Jeg har svært ved, at finde ud af om de fysiske symptomer virkelig kan skyldes noget psykisk?

Kommentarer

Log in eller Registrér for at kommentere.