Hjem Kræft Kræft i underlivet

Testikel kræft.

Redigeret 10 oktober, 2014, 03:02 i Kræft i underlivet
Jeg har i et års tid haft problemer med en underlig følelse i højre testikkel, som om der er en hånd der holder rundt om den, det kommer mest når jeg sidder ned. Nogengange gør den også ondt, og den er en helt del større end den venstre, og føles hævet. Tror i det er kræft?

Kommentarer

  • Du har gået et helt år med det her - og ikke overvejet at få det undersøgt ved lægen?

    Hvis det har været det samme i et helt år, så tror jeg da ikke, det er kræft, for så ville det have udviklet sig, men naturligvis bør du da gå til lægen, for en ting er, hvad jeg - eller andre på et debatforum tror,- noget andet er virkeligheden.

    Så - smut til lægen og få vished, der altid - ligegyldigt hvad - vil give ro i sjælen, i stedet for at gå og frygte alt muligt.
  • Ja, for det er jo ikke en voldsom smerte eller noget. Men den er rimelig stor. Har læst der ikke er nogen symptomer på testikkelkræft, derfor jeg er i tvivl
  • Jeg er lidt i tvivl om den er blevet større.
  • Der er ingen vej udenom, du må til lægen og blive undersøgt. Hvis det skulle være kræft er der bedre muligheder for helbredelse jo tidligere man bliver behandlet. Kræft kan vokse langsomt.

    Det kan sagtens være væske eller andet, men det kan kun lægen afgøre.
Log in eller Registrér for at kommentere.