Influenza, hoster og "tisser" ?????

Carmella6
Redigeret 6 oktober, 2014, 08:40 i Åben debat om forkølelse
Hej

Min influenza begyndte for 7 dage siden - mens den var der følte jeg mig rimelig klar dag 5 og dag 6 var jeg ude og søge job. Jeg har haft det ad h til . . ondt over det hele og knald ondt i hovedet og træt træt træt . . har heller ikke bare kunne ligge og komme mig. For er helt alene og skal hele tiden op og lave noget.

Nå ...det mærkelige er at jeg hoster ... og når jeg hoster så tisser jeg også ????
det har jeg ALDRIG gjort før ???? Tisset når jeg har hostet????

øh ...nogen der kender det ? jeg har stadig hoste?

Kommentarer

  • http://www.netdoktor.dk/kvinder/det_var_draaben.htm

    Det er et meget almindeligt problem.

    citat:

    Hvis man effektivt skal gøre noget ved sine gener, er det vigtigt at finde ud af, hvilken type inkontinens, man lider af. Den mest almindelige form er stress-inkontinens, som halvdelen af alle kvinder med inkontinens lider af. Stress-inkontinens viser sig ved, at man lækker urin i forbindelse med fysisk aktivitet, som for eksempel når man hoster, nyser, griner, løfter eller løber.


    Problemet er, at urinrørets lukkemuskel ikke kan lukke tilstrækkeligt af for det øgede tryk, der opstår inde i blæren, når de omkringliggende organer trykker på blæren i forbindelse med hop, løb og så videre. Man tisser små skvæt i modsætning til den stærke vandladningstrang, som kendetegner trang-inkontinens, der ses hos 20 procent af de inkontinente kvinder. Her trækker blæremusklen sig pludseligt sammen, og hele blæren tømmes ofte helt uden varsel. 30 procent lider af en blanding af de to nævnte former for inkontinens.

    citat slut
  • Nu er det altså LIGE kommt og i forbindelse med hoste
  • Ja, sådan starter det. Når din hoste er overstået er det sikkert væk for denne gang.
  • Må så håbe det tisseri går væk ???? for det er da utroligt .. at tisse når man hoster!
  • Carmella6, masser af kvinder døjer med den slags. Efter fødsler, på grund af alder o.s.v..

    Nu ved jeg ikke, hvor gammel du er, men er du ung, så stopper problemet sikkert igen, når forkølelsen er overstået. Du er blevet lidt slap af at hoste og være dårlig tilpas.