Hjem Mænd Åben debat for mænd

Erfaring med forhudsforsnævring?

Redigeret 26 september, 2014, 16:46 i Åben debat for mænd
Hej Alle.

Jeg vil gerne spøger om der er nogen af jer der er blevet omskåret og som vil dele lidt ud af jeres erfaring herom?.

Selv er jeg en ung mand på 27 år som har en pæn stram forhud. Jeg kan ikke trække min forhud tilbage uden at der trækkes godt til og at det medføre smerter. Og forhuden er svært at få på plads igen.

Dette har naturligvis siden jeg blev seksuel aktiv påvirket mig en del.
Men her på det sidste er det også begyndt at påvirke min rent hygiejnisk i det nedre område. Og inders inde vil jeg virkelig gerne have gjort noget ved det.

Jeg har en sød kvindelig læge som jeg nok tro jeg lige kan overkomme skal undersøge mig i dette område. Men tanken om at jeg skal ligge på et operations bord med flere folk omkring føler jeg virkelig ydmygende.

Jeg tro det hænger sammen med at mit selvværd med min krop ligger på et meget lille sted med en fortid med problemer med spise forstyrrelse og overvægt. Men også fordi at jeg bestemt ikke er særlig godt udrustet.

Jeg arbejder selv inde for sundheds sektoren og overvejer at hvis det skal nå der til at tage på et privat hospital. Så det ikke skal ordnes på vores lokale sygehus her i byen hvor jeg har arbejdet.

Men hvordan var det for jer?. Og hvordan var forløbet bag efter?.

Tak for svar :)

Hilsen Thomas

Kommentarer

  • Jeg har ikke selv haft den slags problemer, men der er skrevet ca 200 indlæg her på netdoktor.
    Skriv dit problem (forhudsforsnævring) i søgefeltet øverst på siden og du vil nok få svar på alle dine spørgsmål.
  • Thomas hvorfor ikke bare lade forhuden sidde tilbagetrukket permanent i et godt stykke tid (eller altid)? Det vil udvide den, og du vil samtidig slippe for nakkeost og andet snusk under forhuden.

    Jeg blev omskåret for tretten år siden, og det har fungeret perfekt.
  • Jeg blev omskæret i marts... Jeg valgte at gøre uden fuld bedøvelse, men det med at få en stor sprøjte gjorde virkelig nas... Jeg skreg mildt af smerte.. Dog virkede bedøvelsen ikke 100% på mig, kunne stadig mærke noget skarpt. Så de valgte at putte mig i fuldbedøvelse... Før jeg vidste af det, faldt jeg i søvn og vågner op 5-6 timer til tårer i øjene pga. gråd... Ingen anelse hvorfor...

    Efter operationen, kunne jeg INGEN smerte mærke... Jeg var overrasket... Jeg var bange for at få en rejsning da jeg gik i seng.. Så snart jeg lå i sengen begyndte jeg selvfølgelig at tænke på damer, og var bange for at få den rejsning... Men det gjorde ikke ondt på nogen måde. Men det er nok ikke så godt at få rejsning, efter operationen. Ingen smerte gennem de dage, dog var hovedet følsom da den aldrig har været ude før, da jeg også blev omskæret grundet forsnævring...
Log in eller Registrér for at kommentere.