Netdoktor.dk - Danmarks uafhængige leksikon om sygdomme
Indstillinger

Han tænder af på mig fordi ?

Der er jo ingen tvil om at jeg til enhver tid vil vælge mit eget barn og nu barnebarn ...jeg blir bare så ked af det her...for der er jo sådan livet er ? også for ham.

Kommentarer

  • Indstillinger
    Sådan er nogle mænd, de er ikke værd at samle på. Drop ham. Kærestesorger kommer man over. Det er kun den første, hvor man tror livet er forbi. Det ved vi andre godt, det ikke er.

    Alle er heldigvis ikke på den måde. Min mand gik ind som bedstefar til mine børnebørn. Han er meget yngre end mig. Som du kan se ikke alle er som din kæreste. Find en anden. Det kan man godt. Man kan sagtens blive glad igen.
  • Indstillinger
    Jeg har læst det her oplæg et par gange - og jeg er faktisk ret meget i tvivl om, hvad du gerne vil debattere?

    Du lader jo til at være helt klar over, at en sådan umoden ven, kan du ikke bruge til noget, så Persilles bud er vel, hvad du i forvejen må være kommet frem til?

    Din ven er da ikke værd at samle på, når han tror, at du bliver en anden seksualpartner, fordi du kan skrive bedstemor på cv'et.

    Han lader da til at have store problemer med at acceptere, at han ikke er teenager mere, hvilket da i det hele taget må give jer nogle problemer i dagligdagen.

    Der findes da heldigvis masser af dejlige, voksne mænd her i verden, så brug da endelig ikke mere tid på ham her.

    På den anden side - så vakler jeg lidt, for du lader da heller ikke til, at det at du skal være bedstemor er en tanke, du helt kan forlige dig med? Jeg mener, du kan lige skrive det i overskriften, men i din tekst bruger du "skal være det" - et noget spøjst sprogbrug, der vidner lidt om, at du heller ikke selv helt kan magte tanken?

    Eller hvad? :-)
  • Indstillinger
    Tak for jeres udemærkede svar ...jo jeg kan nu godt glæde mig over at jeg skal være "det" ....for det er en stor glæde og ære...og noget jeg vil glæde mig til. Livets cirkel.
    Men jeg ku da godt lige have ventet med den titel i nogen år ...men når det nu skal være..så skal det være.
    Det er totalt overvældende ..enslags dobbelt mor rolle ..og jeg glæder mig .
  • Indstillinger
    Ja ud med ham.
    Hvad det er for en omgang fis? Det må jeg altså indrømme at jeg ingen forståelse har for overhovedet!

    Jeg har fuld forståelse for at du bliver ked af det men han er da en røv.
  • Indstillinger
    Sikke en møgspreder!kom af med ham:-p
Log in eller Registrér for at kommentere.