Netdoktor.dk - Danmarks uafhængige leksikon om sygdomme
Indstillinger

bule ved blodåre lige under penis-hoved.

Redigeret 16 juni, 2016, 16:43 i Åben debat for mænd
Godaften!

Jeg har sgu lige opdaget årsagen til noget ømhed/bule/hævet på penis.

Så den skudt i gang!

i forgårs, havde jeg sex med min partner.
Hun valgte og ride mig, hvilket ikke er specielt underligt, men ligepludselig synes jeg det var lidt halv ubehageligt, som om hun fik "sat sig lidt for hårdt", men tænkte egentlig ikke mere over det.

I dag, havde vi sex igen, uden problemer, men her til aften er jeg blevet utrolig øm, opdagede det da jeg var i bad og ville trække forhuden tilbage for at vaske mig. Nu prøver jeg at beskrive det så godt som muligt:
Ca. 5mm under penis hoved, - ind mod mig selv/der hvor blodåren slutter/starter, har jeg fået et hævet stykke... Det ligner lidt at huden i de mm mellem penis hoved og blodåren er revet lidt fra hinanden... Men det har jeg prøvet før, og det helede fint af sig selv. Men det som om, nu når jeg trækker forhuden tilbage, så det forhud der normalt sidder lige før penis-hoved, ryger med tilbage og laver sådan en fold... Jeg ved ikke hvordan jeg ellers skal forklare det.

Det har ikke blødt, men er ret øm. :-)
anyone??? :D

/Mikkel

Kommentarer

  • Indstillinger
    Jeg har det samme nærmest. Har tjekket hos lægen, han mener ikke det er farligt eller en kønssygdom. Har det lige under glans på skaftet. Det er ikke meget ømt men alligevel lidt ømt. Det føles og ligneren halvring af noget hårdt væv eller brusk på over siden og det er hævet 2-3 mm og synligt både i slap og stiv tilstand. Mere synligt og mere hårdt når man har erektiones.

    Er der ikke nogen der ved noget? Hallo :-) Hvordan bliver min kære pik normal igen.
  • Indstillinger
    Er det strengen der har fået et brud?
  • Indstillinger
    Strengen på undersiden har det fint og der er ingen skavanker /skader eller malfunktioner. har kun denne 2-3-4mm tykke ormeformede brusk streng der går rundt om skaftet lige under glans, på oversiden hvor det vender ind mod maven.
  • Indstillinger
    Er det et ar efter omskæring?
    Ellers kan det være der hvor den tynde hud går over til den mere robuste hud på resten af skaftet.

    Vil du udvide huden er E-vitamin og en penispumpe en mulighed og er du meget standhaftig dvs over 3 timer hver dag vil din pik også blive større.
  • Indstillinger
    Hej jeg har også nået i den stil og fandt en side der fortæller hvad det er http://www.sundhedsguiden.dk/da/temaer/ ... r-varicer/
  • Indstillinger
    Det har INTET med åreknuder at gøre...
  • Indstillinger

    Mondor’s syndrom el. mondor’s disease i penis. Det er en form for årebetændelse også kaldet tromboflebitis. Det er enten ret sjældent eller også er det underdiagnosticeret. Kunne tyde på det sidste. Det går over igen, men man skal vidt holde sig fra sex og onani i noget tid for ikke at irritere det. Kan vi få en urolog på banen!?

Log in eller Registrér for at kommentere.