Hjem Mænd Åben debat for mænd

Efter operation af forhudsforsnævring.

123457»

Kommentarer

  • Så er der gået 5 dage siden min operation.

    Penis er ikke hævet længere og den blå farve er aftaget meget. Den store vabel jeg fik på selve hovedet er også væk, og hovedet begynder lige så stille at vænne sig til at være blottet hele tiden. Det hele ser fint ud og alt har en rolig lyserød farve. Altså intet rødt, gult eller andet der kan indikere problemer.

    Jeg er dog meget hævet hele vejen omkring syningen, men hævelse ved et operationssår er punkt 1 i en naturlig heleproces, så det er jeg ikke nervøs for.

    Jeg har haft en smule ondt i nat ved mine sting. Jeg vil tro det var pga. en lettere rejsning, men helt rart var det ikke.

    Jeg fortsætter stadig min strenge hygiejne som beskrevet i indlægget ovenover indtil såret er helet.

    Jeg glæder mig meget til resultatet, og jeg er nu ved at blive overbevist om, at det var en rigtig god beslutning. Det bliver i hvert fald ingen problem at holde penis ren.
  • Hej.

    Jeg er for ca. 3 uger siden blevet opereret for forhudsforsnævring, ikke via omskæring, men ved et lille "klip" de laver i forhuden. Det har set fint ud indtil nu, men da mine sting nu er faldet af og jeg er klar til at prøve at trække forhuden tilbage, er det med helt samme smerte og anstrengelse som før operationen.

    Hvad er der gået galt?

    Mvh
  • Hej alle!
    Jeg fik for 3 ugers tid siden foretaget en operation hvor størstedelen af min forhud blev fjernet, dog ikke en hel omskæring. Der er som sagt gået 3 uger, hvor smerten i starten var voldsom men er på et minimum nu. Men nu sidder jeg så i den situation at hovedet og glansen stadig er blottet og glansen stadig er hævet, så forhuden ikke kan komme ud over mere. Lægen snakkede meget let om at den skulle jeg bare trække foran igen, men det er umuligt. Sårene er næsten helt væk, men den ændrer sig ikke i udseende eller ydeevne. Forhuden sidder helt fast og glansen forbliver så stor og blottet som altid. Hvis jeg prøver at trække forhuden op over eller onanere resulterer det bare i smerte.
    Jeg kan ikke tro andet end at det bliver bedre med tiden, men præcist hvor lang tid tager det?
  • Operationsarret kan godt være ømfindigt nogle måneder endnu, men hvis du onanerer med smørelse og uden at skubbe den resterende forhud frem, burde det kunne lade sig gøre uden de store smerter.

    Du kan vist godt indstille dig på, at din glans vil være blottet resten af livet. da en kort forhud automatisk ruller tilbage bag glans. Hvorfor fik du ikke en fuld omskæring?

    Din glans er hærdet i løbet af en måned (cirka), og så tænker du egentligt ikke mere over det.
  • Hej alle, jeg fik en forhudsbevarende omskæring, for omkring 5 dage siden. Jeg havde naturligvis smærter efter operationen, men de begyndte at forsvinde. Jeg fik at vide at jeg skulle gymnasticere min forhud mindst en gang om dagen. Jeg synes at der er begyndt at komme en ubehagelig lugt og jeg er lidt usikker på betændelse. Jeg vågnede så her til morgen og som en del af min daglige routine skulle jeg gymnasticere forhuden, da jeg skulle trække den ned kom en ekstrem stor stikkende smærte fra et af stingene eller området omkring det. Mit spørgsmål går lidt på om hvorvidt at forhuden som er placeret dybere inde skal hænge sammen med mit penis hoved der hvor penis strengen sad/sidder. Det er nemlig lige der min smærte kommer, og jeg er usikker på hvorvidt at huden altid har hængt sammen med hovedet der eller om det er en fejl og det så skaber smærter??
    Anon98
Log in eller Registrér for at kommentere.