Hjem Mænd Åben debat for mænd

For stor eller okay??

Redigeret 15 juli, 2014, 14:15 i Åben debat for mænd
Hej med jer :)
jeg er 15 år gammel og fylder 16 om et par måneder. jeg er pinlig berørt over at snakke om det face to face, så jeg tænkte at det ville være en perfekt mulighed at skrive det her inde og få det ud af mit hoved.
Min penis har en længde på 21-22 centimeter og bredden er så jeg lige kan nå rundt om penis med tommelfinger og "fuckfingeren" (så fingerspidserne rører hinanden). jeg har prøvet på at have samleje med en pige, men det gik ikke og vi var nødt til at stoppe på grund af at hun var enten for stram(selvom jeg kunne få 3 fingre op i hende og jeg havde givet hende finger i 3½ måned før vi prøvede at have sex første gang) eller så var min penis for stor. jeg er bange for at det ikke bliver muligt for mig at have sex med en jomfru, altså som min første gang.. jeg synes den første gang man har sex burde det være noget helt specielt, og hvor man kan lære af hinanden :)
tak for hjælpen på forhånd :)

Kommentarer

  • Din penis er nok en af de længere, et godt stykke over gennemsnittet.
    Men det er ikke længden der er afgørende for at komme ind..
    Derimod tykkelsen. Og den er ikke speciel.. hvis du da ikke har enormt lange fingre?
    Har du leget med 3 fingre oppe, så er der ikke meget jomfru tilbage.
    Noget du nok har glemt er opvarmningen. . Hun skal være våd inden du går i gang.
    Måske er der for lidt creme på kondomerne? Men så brug noget vandbaseret glidecreme.. eller spyt.
    Nu er du jo belemret med et ret langt lem, så du kan let støde for dybt. Og det er ikke sjovt for pigen.
  • MandAarg har helt ret.

    Meget opvarmning.

    Slik hendes fisse lad hende få en orgasme før du angriber og er det ikke nok brug da glidecreme hvis kondomet ikke har nok på.
  • Jeg fik ikke svaret på dit spørgsmål.

    Ikke for stor, men optimal størrelse faktisk nøjagtig den størrelse jeg selv er i gang med at blive ( startede på 17 og er 19 nu og tyk som et køkkenrulle rør) da der er flere sexstillinger der kræver en del længde af manden eller ekstrem smidighed.
Log in eller Registrér for at kommentere.