Hjem Øvrige debatter Ris og ros til Netdoktor

Kan andre skrive og sende her..?

Redigeret 26 juni, 2014, 05:48 i Ris og ros til Netdoktor
Jeg kan ikke! - Har forsøgt og forsøgt i åben debat for kvinder, men NEJ - jeg kan ikke. Jo, skrive kan jeg godt og tilsyneladende også sende, men indlæget kommer ikke med.

OBS - jeg bruger IKKE de 5000 tegn, så det er ikke grunden.

Er det kun her hos mig, der er problemer ? - Det vil jeg naturligvis meget gerne vide...

Kærlig hilsen fra Laura.

Kommentarer

  • Ja - det her indlæg kom med - uden problemer. - Måske er det kun i "Åben debat for kvinder", der er problemer.

    Håber som sagt på respons fra jer, for jeg formoder, at hvis der er et problem fra Netdoktor, lige der - ville vi have kunnet læse et indlæg om det fra ND. Trist hvis det kun er hos mig det er galt, for så aner jeg ikke hvad jeg skal gøre.

    Hilsen Laura.
  • Jeg skylder lige at fortælle jer, at det lykkes mig at skrive, så det har sikkert kun været her, der var noget galt.
    Hilsen Laura.
  • Jeg har masser af beviser for, at jordståler er virkelighed. De kan skubbes uden om en bolig. Brugerne bliver lykkelige og anbefaler i stor stil til familie og venner.
    I Tyskland er der stater, som har lovgivet om jordståler. I Danmark siger de såkaldte kloge, at det er fup og fiduser. Hvem tror du, der er de klogeste?

    EFFEKT v/Jens Sørensen
Log in eller Registrér for at kommentere.