Hjem Øre, næse og hals Hørenedsættelse og tinnitus

Nedsat hørelse og hovedpine i venstre side efter søvn

Hej

Jeg har over en længere periode døjet med nedsat hørelse på mit venstre øre og hovedpine efter søvn. Jeg har også haft et sår i venstre næsebor som ikke vil heale. Jeg er blevet behandlet for dette, men tilsynladende uden effekt. Det bemærkelsesværdige er at det hele er i venstre side af hovedet. Altså sår i venstre næsebor, nedsat hørelse på venstre øre og hovedpine i venstre side af hovedet. Min læge har henvist mig til en øre, næse hals læge som behandlede mig en pecilin og fucilin, som jeg skulle smøre mig med i næseboret. Dette har været uden effekt. Ang. ører fik jeg skyllet dem, men det her ikke hjulpet.
Jeg syntes min læge finder min hypokonder agtigt og slår det hen som om det er ingenting, men det generer mig i hverdagen.

Kommentarer

  • hvad sker der i din sag---er det bedre ---lad os høre fra dig ---
  • Hej
    Nej der er ingen ændring i det. Prøver at skifte læge og få en 2nd opinion.
  • Hej

    Har du noget nyt i sagen?

    Jeg har præcis samme symptomer som dig. Jeg er blevet scannet, og har været ved ørelæge og neurolog, men de har ikke fundet noget.
    Jeg synes jeg har svært ved at forklare lægerne konkret hvordan jeg har det, og synes heller helt at blive taget alvorligt,

    Har du fået løst dit problem?

    Vh, Mikael
  • Hej Mikael

    Jeg har været til tandlæge og har fået en bideskinne jeg skal sove med, da jeg skærer tænder. Det har hjulpet på hovedpinen og den nedsatte hørelse. Jeg skiftede læge og det hjalp på at blive taget alvorligt. Han målte bl.a. mit blodtryk som var for højt. Nu er jeg begyndt at motionere og sparer på salt og junkfood. Men jeg havde også nogle tanker ala en svulst på hjernen eller noget. Men jeg er glad for at det ikke var tilfældet, da min farmor døde af dette.

    VH
    Anders
Log in eller Registrér for at kommentere.