Hjem Sind og psyke Ensomhed

Forslag til aktiviteter?

Redigeret 15 april, 2014, 12:17 i Ensomhed
Hej alle,
Jeg har få veninder, som jeg ses med. Og når vi ses, er det typisk på en café, en gåtur eller også laver vi noget mad sammen. Caféturene bliver dyre i længden og fælles aftensmad kan hurtigt trække ud, og kræve meget energi.

Derfor vil jeg høre, om I har nogle forslag til ting, man kan lave med venner/veninder? Det behøver ikke nødvendigvis være gratis - men skal heller ikke koste en bondegård. Jeg er lidt tom for idéer og savner at lave andet end "bare" at tage på café...

Har I nogle idéer?

God påske :)
Hilsen Annamaria

Kommentarer

  • Umiddelbart da jeg så indlægget tænkte jeg, hvad med en tur i svømmehalen, en gåtur i skoven, langs stranden - eller hav der nu er af natur i nærheden.

    Eller hvad med at gå på "cafe" hos hinanden? Hvis I absolut også skal spise, kan I aftale at en lægger hus til og lave en kande kaffe/te og så er der en anden, der tager det spiselige med.

    Jeg er i tvivl om, om det kun er dig, der stiller spørgsmål, eller om det er noget, du har talt med veninderne om, og I så kollektivt spørger, fordi I er løbet tør for ideer?

    Måske I kan finde en fælles hobby at gå op i sammen. Hvad med en strikke- eller syklub, der jo er ret feminint, men mulighederne er jo ubegrænsede, hvis I aftaler, at I hver især skal foreslå noget.
  • Det er ikke noget, jeg har talt med veninderne om. Det er bare tanker, jeg har gået med selv.
    Vi behøver ikke indtage mad eller drikke - det er bare, hvad vi laver sammen, når vi ses (tager på café eller laver mad hos hinanden).
    Svømmehallen var en god idé. Og at spørge veninderne, hvad de tænker, vi kan lave sammen. Jeg synes nemlig, det bliver ret ensformigt at tage på café altid... Og synes nok også, at det er lidt "flovt" at spørge veninderne, hvad de tænker, vi kan lave sammen - som om at jeg ikke er tilfreds, som tingene er nu... Hvilket jeg måske egentlig heller ikke er... Hm... :-/
Log in eller Registrér for at kommentere.