Netdoktor.dk - Danmarks uafhængige leksikon om sygdomme
Indstillinger

Har jeg kræft , hjælp folkens!

Redigeret 11 april, 2014, 08:06 i Åben debat om kræft
Jeg er simpelthen bange for hvad det her kan være, linket nedenfor viser hvordan min endetarms åbning ser ud. Og jeg advarer, det ser meget slemt ud så hvis du er sart så er du advaret. Håber bare nogle kan hjælpe!

http://billedeupload.dk/images/ELoiQ.jpg

Kommentarer

  • Indstillinger
    Der er ingen på et debatforum, der kan give dig en diagnose - hverken på det ene eller det andet.

    Du bør kontakte din læge, og det bør du gøre nu. Det der må i hvert fald være ret ubehageligt, og må have været det et stykke tid.

    Skulle du fejle noget alvorligt, så bliver du jo ikke rask at ikke at gøre noget. Tvært i mod, så vil det kun blive værre.

    Skule det være noget mere fredeligt, hvad det også sagtens kan være, så gælder det da om at få noget, der kan afhjælpe dette ubehag.

    Så - mit råd er en læge og ikke et debatforum.

    Hvis din læge har e-mail konsultation, kan det jo være, du skulle sende det foto der til, for nu er det fredag, så du kan givet ikke få en tid før i næste uge, men ring dog der hen og forhør dig.
  • Indstillinger
    I øvrigt kan du prøve at Google "symptomer endetarmskræft" - så vil du kunne læse om det. Og - hvis det, du viser på foto er de eneste symptomer, du har mærket, så er det nok ikke det, du fejler.
  • Indstillinger
    Tak for rådet. Jeg vil gå til lægen hurtigst muligt
  • Indstillinger
    Hej Mannfred
    Jeg synes, Lotte har givet dig et rigtigt svar, du skal helt klart tage til lægen. Men for at du ikke skal gå hele weekenden og være helt nervøs for, om du har kræft, så vil jeg lige give dig min vurdering.

    Jeg er lægestuderende, og jeg vil med 95-98% sandsynlighed vurdere, at det du har omkring anus er kønsvorter / kondylomer.

    Du skal stadig gå til lægen, og du skal behandles for det, da det smitter og er vældig generende for dig.

    Men jeg synes ikke, at du skal frygte en kræft-diagnose hele weekenden. Du kan læse mere om kønsvorter her: http://www.netdoktor.dk/sygdomme/fakta/kondylomer.htm

    Prøv eventuelt også at google kønsvorter eller kondylomer og se, om de billeder, du finder ikke ligner det, som du har omkring anus. Det er min vurdering.

    Med venlig hilsen
    Den studerende
Log in eller Registrér for at kommentere.