Netdoktor.dk - Danmarks uafhængige leksikon om sygdomme
Indstillinger

Få en større/ længere/ tykkere penis med en penisextender.

1457910134

Kommentarer

  • Indstillinger
    Svar skyldig. Jeg vil personligt ikke anbefale det da du skal kunne mærke hvis der ikke er god nok blodtilførelse eller en lille fold under stroppen (kan blive til små sår ) hvis der ikke gøres noget.
    Eller bruger du remmen?
    Hvor mange timer er du oppe på?
    Er du stadig i opstart er det bare at skrue lidt ned for trækstyrken til vævet i den vender sig til det.
    Er i ikke rare snart at skrive nogle timer og nogle resultater da det også motiver andre til at holde trækstyrken oppe...
    Der er forresten noget til at smøre på myggestik der hedder 3i1 det er let lokalbedøvende om den tynde hud på pikken kan tåle det ved jeg ikke.
  • Indstillinger
    Det sker ca. efter en time,alt efter hvor meget den trækker. Kunne være rart at have den på i længere tid af gangen :)

    Vil tro jeg er oppe på 50 timer nu :)
  • Indstillinger
    Jeg er på 380 timer og jeg tager den også af efter ca én time og får noget friskt blod til hovedet der kan blive ret koldt hvis man ikke gør det.
    Når den er blevet gennem varm er det på igen.
    Efter jeg har monteret Jes masere jeg noget blod ud i hovedet så det bliver større for også det væv kan blive større.
  • Indstillinger
    Efter ca 170 timer er jeg vokset med ca 6mm. Det er nogenlunde som forventet og det var rigtig fedt at se fremskridtende ved måling i dag.

    Det har i hvert fald givet mig lysten til at kører vidre til 300 timer. Jeg går stadig efter de fulde 19 cm hvilket jeg efter beregningen burde ramme efter ca 400 timer.

    Jeg synes særligt jeg har lagt mærke til ekstra tykkelse (det har jeg ikke målt). Kæresten mener bestem hun kan mærke forskel i længden, særligt ved bestemte stillinger og det er også ret fedt:)

    Der har været meget fremskridt de sidste to uger hvor jeg har kørt med større træk, hvilket noget tyder på virkelig booster væksten:) Jeg kører fortsat mellem 3 og 5 timer pr dag
  • Indstillinger
    Awsome tillykke.
    Det er sgu godt at høre resultater.
    Ja det gir en et boost når man ser at det virker.
    Jeg er over halvvejs i mit projekt (700 timer)
    Baren er også sat højt på ca 20,5 cm :o) når nu man kan.
    Min oprindelige plan var 22,5 cm men efter at have målt det af på et køkkenrulle rør (har samme omkreds som jeg har nu) så det vildt ud, men 3,5 cm plus vil jeg nå.
  • Indstillinger
    Hov..
    Kan du få din ind i en rulle fra køkkenrulle?
    jeg skal da godt nok liste den i slap
  • Indstillinger
    Jeg ved ikke om jeg kan få et køkkenrulle rør ned over min pik .
    Omkreds på et køkkenrulle rør er 14 cm (lidt mindre end mine 14,3).
    Ideen er at have noget med samme omkreds og længde først da kan man virkelig se hvor stor pikken faktisk er (19 lang omkreds 14,3). Prøv selv. Jeg blev overrasket.
  • Indstillinger
    Redigeret 11 april, 2014, 08:21
    indlæget indeholdt fejl derfor slettet
  • Indstillinger
    Jeg ser det som 6 mm+ (godt) og timerne er bare lidt kontrol på at man følger planen nogenlunde.
    Det er jo forskelligt hvor hurtigt vi vokser og heler/celledeler.
  • Indstillinger
    Nu har jeg været inde og kigge.

    Jeg bliver sku forvirret over alle de forskellige extender der er. Kan i hjælpe med at anbefale en.?

    Også gerne hvilken side i har købt dem fra.

    Jeg har sat mig som mål at nå 18 cm i længden, hvor jeg nu kun måler 15 cm og så i omkreds ramme 14,5 cm, hvor jeg nu måler 13 cm. Ved ikke om det er for højt. Men så presser man også sig selv lidt :)

    Jeg gør det udelukkende også for give konen lidt ekstra nydelse. Så må det jo koste lidt hårdt arbejde.

    Familiefar: du snakkede noget om en gummislange. Var det den der følger med i en af pakkerne eller noget du har købt og sat på selv?
Log in eller Registrér for at kommentere.