Hjem Mænd Åben debat for mænd

Få en større/ længere/ tykkere penis med en penisextender.

134689134

Kommentarer

  • Jo. Dette kan IKKE anbefales. Vask extenderen med intimsæbe (som man jo skal gøre hver gang inden brug) og dernæst pikken. Så monteres kalorius så den sidder godt så bruger du skruerne til at den spænder til max og så skruer du ca 1 cm mere ( det er det Jeg gør hver gang for at opnå ca 3,5 kg træk og kan anbefales). Nu sidder pikken og peger opad og det jeg prøvede var at tvinge den nedad med et tæppe så det trækker endnu mere, men det skulle jeg ikke have gjort for efter en time sådan skulle jeg løsne for at få friskt blod til så var det som om stroppen sad fast på pikhovdet og det var noget ømt bagefter og jeg kunne se en lille revne i den tynde hud. :o(. Så nu holder jeg pause til mandag.
  • He he. Har lige fået en kompliment af fruen : skat din pik ser stor ud. Vil den lege? .
    Det er jo den reaktion man gerne vil have :o)
  • Det lykkedes ikke for mig at holde pause til mandag.
    Målet er tættere på end nogensinde før.
    Jeg har regnet ud at jeg har mellem 250- 300 timer tilbage til jeg når mit mål 20-21 cm.
    Jeg håber jeg får noget mere tykkelse end de 8 mm i omkreds jeg er oppe på nu.
  • Et andet godt råd jeg kan dele ud af for jer hvor hovedet falder ud af stroppen ikke jer der bruger remmen.
    Pikhovedet kan og skal jo gerne følge med i takt med at pikken vokser.
    Brug 2-3 min (i badet evt) på at fylde hovedet maximalt med blod (brug hænderne) og hold det i pikhovedet ca 20 sekunder af gangen (det skal være så hårdt som du kan holde ud uden at overgøre det).
    Så vil hovedet også langsomt blive større.
  • Jeg ved godt, jeg har forbud mod at deltage i denne debat - og skal da nok også holde mig væk, men jeg kan altså ikke lade være med at udtrykke, at det her da er humor på højt plan.

    Man knokler løs med vægte, stropper, tæller timer, måler og regerer - fortæller, at den vokser både i længde og omkreds - og så er man med alt det arbejde kommet op på en omkreds på 8 mm !!!

    Haha - mon ikke kvinden vil få mere ud af en blyant?

    Det her er jo en meget teknisk debat - så man må vel formode, at især familiefar læser igennem, hvad han selv skriver, især når han efterfølgende har været inde med flere råd om det her fantastiske projekt.
  • Du er "fantastisk" lotte123.
    Jeg tror du skriver om alt med tissemænd fordi du sagde til din husbond at han skulle tage til lægen og få ordnet sin sygdom ( som kunne have været kurreret med en strækker) med kirurgi og hans penis er nu under gennemsnittet.
    Nu kunne du ikke holde dig væk.
    Jeg svaret.
    Svar IKKE tilbage.
    Vi er nogle mænd der tager dette seriøst.
  • Familiefar33: Fedt med alt den fremgang:) Det er da for vildt! Og dejligt din kone også tænder på resultatet, det er så frækt!

    Jeg skal måle om uge eller to og glæder mig til at se om den er vokset:) Er gået op i træk således den trækker næsten max, desuden er extenderen også ca 3-4 cm længere end da jeg startede:) Skriver opdatering med mål når jeg rammer de 200 timer!
  • Jo, når man skal have sådan noget svineri som svar, så reagerer jeg. Men måske du ikke kan tåle, at andre godt kan have et godt og tilfredsstillende samliv uden alt det apparatur.

    Når man med alt det arbejde er kommet om på en omkreds på 8 mm - så ER det sgu da humor, som man da må have lov til at reagere på, selv om det er aldrig så seriøst.

    Jeg har slet ikke forsøgt at angribe "seriøsiteten" og vil da hjertens gerne holde mig væk, for jeg ved jo, at du kun vil omgive dig af "ja-sigere".
  • Godt at høre mapo.
    Lotte dette er for mænd du må læse ikke skrive. Grin om du vil jeg er vokset 2,1 cm i længden og 8 mm i omkreds til 19,1 lang og 14,3 i omkreds.
  • Kan man få nogle former for cremer der lindre smerte, når man bruger den. ?
Log in eller Registrér for at kommentere.