Hjem Mænd Åben debat for mænd

Få en større/ længere/ tykkere penis med en penisextender.

12357134

Kommentarer

  • Tak. Ja det er gået stærkt på det sidste jeg har også haft tid til at bruge flere sammenhængende timer.
    Mit mål er 20+ cm. Tidligere havde jeg en plan om at blive ved til 22 cm men solide 20cm+ ville være ok når jeg ser resultaterne jeg har opnået pt. For 2 cm er bestemt til at se sååå 3-3,5 cm må virke godt :o)
    Ja det kunne være cool at høre om jeres resultater.
    Små fremskridt tæller også.
    Alt tæller og man får mere blod på tanden af at se sine resultater på skrift når man kikker på tidligere posts herinde også de små.
    Husk at skrive start mål nuværende mål og timer.
  • :) hvad siger konen? Kan hun lide det eller bliver den for lang for hende?
  • Jeg har ikke fået noget brok tværtimod. Jeg er dog opmærksom på ikke at hamre den i bund. Der er bare nogle stillinger der kræver mere længde fra mig og det er det jeg er ved at rode bod på :o) at der følger noget tykkelse med er superbonus og en del af årsagen til mit projekt.
    Håbet for omkreds er 15 cm og er pt på 14 ,3 så det når jeg nok ikke (målt midt på pikken).
  • Hvordan er bevægeligheden når den er "monteret", kan man lave hvad man nu ellers ville gøre når man er hjemme "rengøring, madlavning, whatever?" og hvad med bukser, skal det være sådan nogle løse sweatpants eller er det muligt at have jeans på udover?
  • Ja du kan udføre let arbejde i hjemmet med løse bukser på ved lavt træk.
    Jeg bruger et meget højere træk ca dobbelt op af normal max og der kan jeg ikke lave noget og den står 45 grader opad hvilket gør at man ikke kan have bukser på.
  • Kan huden på skaftet "følge med" i alt dette strækkeri, eller bliver forhuden trukket tilbage, så glans er blottet altid - også i slap tilstand?
  • Jeg har altid haft meget forhud (for meget synes jeg) .
    Det passer meget bedre nu da jeg har fået 2 cm ekstra.
    Nej det er ikke tilbagetrukket i slap stand.
    Jeg er dog kun lige i stand til at dække kanten af hovedet med forhud i stiv stand hvor jeg før kunne dække hele hovedet.
    Mit største "problem" overhovedet er at jeg får strækmærker både på tværs og på langs.
  • Circum1
    På et tidspunkt var der en anden, der oprettede en tråd om dette emne... Jeg fik kigget rundt på nettet...
    Og en fortalte i et forum, at penis ikke var blevet længere.... Men forhuden var blevet meget længere....
    Det var så nok en, der ikke havde læst at forhuden skal trækkes tilbage imens..
    Og er der løshed i en omskåret, så skal huden nok stadig trækkes tilbage - så meget det nu kan lade sig gøre...
  • Husk Ja hatten og at holde jer til emnet.
    Ja forhuden skal helt tilbage og monteres på kraven af pikhovedet.
    Ulempen ved dette er at når man kører meget højt træk eller mange timer kan det gnave i den tynde hud hvor du så får et lille sår (har jeg lige nu da jeg skulle prøve 5kg træk der fejlede) og du er derfor tvunget til pause.
  • Familiefar33. Vil du ikke forklare hvordan du øger trækket til 5 kg? trode ikke det kunne blive højere end 1800g!
Log in eller Registrér for at kommentere.