Hjem Mænd Åben debat for mænd

Få en større/ længere/ tykkere penis med en penisextender.

12467134

Kommentarer

  • Jeg har netop for et par dage siden købt en Male Edge til 1100,-. Hvis man ikke skal have rykket skindet i stykker, skal man sætte skumgummiringen imellem.. Jeg har nu brugt den 4 dage og det har ikke været uden problemer: Jeg tror aldrig, jeg kan komme op på ret meget stræk, da hovedet smutter gennem. Jeg har prøvet at spænde remmen godt til - med det resultat, at jeg bliver næsten blå og helt følelsesløs. Tænker på, om jeg kan skade vævet på sigt. Jeg spekulerer på, om jeg skal opgive drømmen eller om det mindste træk også på sigt vil give resultater? Hvis det på den lange bane giver blot 2 cm., vil jeg være tilfreds! (er nu 15 cm.)Eller skal jeg ikke være så bange og så bare spænde til? Nogen der har erfaringer med det?
  • Til at starte med skal du tage det stille og roligt (ca 3 uger). Det skal nok komme. Du skal jo også lige lære hvordan og hvor ledes.
  • Prøv at give det et par uger og gå langsomt frem. Pikken skal lige vende sig til trækket så kan du snart stramme mere uden at føle det er så hardcore. Den først uge bør være ved lav intensitet, derefter gå langsomt frem så du ikke skader dig selv:)
  • Tak for jeres svar. I har nok ret, at jeg skal væbne mig med mere tålmodighed! Jeg føler dog ikke, at det er strækket/trækket, der giver problemer, men blot det, at jeg skal spænde remmen så hårdt...
  • Jeg har aldrig kunne bruge remmen, men stroppen virker som den skal.
  • Desværre følger der ikke sådan en strop med Male Edge - ved ikke om det kan tilkøbes. Jeg har prøvet at klippe lidt i remmen, så den bliver smallere - tror måske det hjælper en smule...
    Har iøvrigt konstateret, at det er lettere at bevæge sig rundt, hvis man vender "det" opad - så hænger den ligesom ikke i vejen! Jeg regner selvfølgelig med, at den på et tidspunkt kravler op af t-shirten ved halsen - men det har vist lange udsigter :-)
  • Familiefar
    Jeg kan se, at du i starten af denne tråd har linket til Shytobuy. Det ser ikke ud til, at den Jes Extender, du bruger har andet end en rem?
  • I æsken var der en ca 15-20 mm bred rem (har kun prøvet den 1 gang uden det var et hit) og en strop ø ca 7 mm.
    Stroppen er den jeg har brugt til jeg faldt over en gummislange ø 8mm.
    Gummislangen knækker ikke så nemt og det holder rigtig godt fast og kombineret med poseklæmmen sidder den godt.
    Jeg envidre sat alle forlængerene på og det er ikke nok når jeg bruger det høje træk som jeg gør ca 3,5 kg da ringen ved roden trykker sig ind i huden og næsten sidder på skambenet. Så jeg har fundet nogle 4 mm maskinskruer 20 mm lange og sat dem i forlængelse af metalstængerne. Fra skambenet til spidsen af hovedet er jeg 21,2 cm jeg glæder mig til at jeg er 20 cm fra maveskindet til spids :o)
  • Juhuuu.
    Det har betalt sig med det høje træk.
    Jeg er nu så tæt på 19 cm som jeg kan komme uden at være over :o)
    Jeg startede midt september og har holdt mange "fri" dage.
    Jeg har brugt 367 timer på at vokse 2 cm i længden og 8 mm i omkreds.
  • Tillykke med det flotte resultat:) Jeg synes det er godt gået på relativ kort tid! Sejt! Den sidste halve cm gik hurtigt!

    Jeg kører også højere træk nu men kan dog ikke kører helt max så ryger den stadig ud, selv med poseklemmen på! Kan være jeg skal kigge efter en gummislang ligesom dig! Jeg kommer med en opdatering på mine resultater om en uges tid.

    Fortsætter du med jes eller stropper du? Hvad er det endelige mål nu?
Log in eller Registrér for at kommentere.