Netdoktor.dk - Danmarks uafhængige leksikon om sygdomme
Indstillinger

Hudkræft?

Redigeret 22 marts, 2014, 04:35 i Åben debat om kræft
Hej, jeg har lagt mærke til, at min skønhedsplet ser meget mærkelig ud. Jeg har først lagt mærke til den efter at jeg har taget sol i solarie. Den er på mit håndled, jeg har altid haft den, men har aldrig kigget ordenligt på den som jeg har gjort nu. Den har en mørk hudfarve farve, og i midten er den mørkebrun. Kan godt mærke den lidt. Den har altid været lidt lys i enden, det har jeg ihvertfald lagt mærke til ved billeder. Er det noget seriøst? Min mor siger, at jeg skal slappe af, men jeg er virkelig bange. Og er også angst for at tage til lægen.

Kommentarer

  • Indstillinger
    Sådanne skønhedspletter bør man altid holde øje med.

    Forhåbentligt har din mor ret i, at det ikke er noget, men netop ved den slags må man hellere gå en gang for meget til lægen, for HVIS der er noget, så kan det jo behandles, hvis man kommer i tide.

    Du får det jo ikke bedre ved at gå og frygte en hel masse, så derfor bør du få en tid ved lægen, så du kan fred i sindet.

    Og - det er ikke for sjov, at man er kommet frem til at de solarier ikke er gode for kroppen, så hvis du er storforbruger af den slags, så er der endnu mere grund til, at du lige får det her undersøgt.
Log in eller Registrér for at kommentere.