Hjem Mænd Åben debat for mænd

Få en større/ længere/ tykkere penis med en penisextender.

24567134

Kommentarer

  • Redigeret 11 april, 2014, 08:23
    Jeg har erhvervet mig en jes extender og er godt i gang på 3 uge:)
    Jeg måler 16,7 cm i erigeret tilstand og går efter at nå 19 cm inden for et halvt år. Min målsætning er 4 timers brug pr dag. Hvad angår tiden jeg har den på af gangen er det også alt fra 30 min til 2,5time. Længere har ikke været behageligt. Det siger sig selv at jo mere vægt den hiver med desto kortere tid vil den kunne benyttes i streg. Hvis jes extender bruges i mens man ser film eller andet stille kan det anbefales at ligge en varmedunk oven på penis da dette gør den meget mere modtagelig over for strækket. Endvidere kan det anbefales, hvis man vil sove med den at man tager en sok undenover penis og jes extender. På den måde er det mere komfortabelt. Har du planer om at sove med den hele natten, 7 timer, vil jeg anbefale lavere intensitet. Jeg vil prøve at holde Jer opdateret med erferinger og fremskridt løbende:) Det ville være dejligt hvis der var flere der skarv om deres fremskridt (mål og timer).
  • Resultat og tid pt: Stiv + 15 mm i længden + 7 mm i omkreds.
    Til 18,5 L (målt stående) og 14,3 O . På 340 timer.
    Tak for de gode råd.
    Ja det ville være meget rart med flere god råd.
    Der må være flere der bruger en penisforlænger af jer der læser her på dette forum.
    Skriv og del jeres råd og resultater. (Be be (o:)
    Mit gode råd må være husk at sætte stroppen skal sidde bag pikhovedet (ikke på forhuden) og "låse" den fast med en poseklemme det holder bedre så man kan øge strækket til 2 kg + med skruerne i siden uden at glide ud, men pas på ikke at knække stroppen.
    Jeg har skiftet til en halvhård gummislange.
    Større træk = hurtigere stor penis.
    Træk til derude :o)
  • Hej mapogami82 og familiefar33

    Fedt at følge med i jeres projekt og dejligt med lidt tips. Jeg er selv i gang med mit på 7'ene måned og er gået fra 15 cm i stiv tilstand til 17.5 cm i stiv tilstand.
    Jeg har gennem længere tid prøvet forskellige metoder til hvordan jeg kan forøge tiden jeg har den på. Den rutine, som jeg er kommet frem til er:

    1) Skyl et håndklæde i varmt vand (så varmt, som du kan klare, IKKE kogende) og pak penis ind i det. Lad det være i 5 min. Dette gør din penis mere modtagelig for strækning, præcis som mapogami82 også skrev.
    2) 10 min. Jelq øvelse. Søg evt. på google for guide til det.
    3) tag penis forlænegeren på og behold den på så land tid som muligt, med så meget stræk, som muligt. helst omkring 6-8 timer pr. dag.
    4) Lige efter jeg tager penis forlængeren af, laver jeg yderligere 5 min. Jelq øvelser.
    5) Afslutter, som jeg startede med et varmt håndklæde viklet rundt om min penis i 5 min.

    Det der er super vigtigt i forhold til penis forlænegere, er tiden man bruger den. Jo mere komfortabelt det er at have den på, jo længere tid vil du automatisk bruge den og det vil resultere i langt "større" resultater. Jeg bruger selv en SizeGenetics extender, da den har et rigtigt godt komfort system, som jeg er ret glad for.
    På deres hjemmeside ( http://size-genetics.org ) kan i læse om deres komfort system.

    Mvh. Frank
  • Tak for dine erfaringer Frank, det er fedt at dele dem her! (Jeg har selv en del erfaringer med jelq, men mest opnået øget tykkelse ved denne teknik) Jeg har regnet lidt på tallene fra myextenders (jes extender) hjemmeside:

    http://www.myextender.dk/penis-o-meter/

    Ifølge deres tal vil penis vokse på følgende vis:

    1200g=ca 0,023 mm pr. time
    2000g=ca 0,051 mm pr. time
    2800g=ca 0,064 mm pr. time (altså dobbelt så meget som ved 1200g)

    Dvs. at man ved 100 timers brug ved 2000g bør vokse 5,1mm altså ca 0,5cm

    100 timer er min målsætning pr. mdr. Dvs at jeg regner med at vokse 2 cm på fire måneder (400 timer ved 2000g) om tallene holder stik ved jeg ikke. Jeg er nu i 4. uge og nærmer mig snart de første 100 timer:)

    Jeg håber I kan bruge mine beregninger:)
  • Hej gutter.
    Fedt fedt fedt. Gode råd. TAK.
    Jeg har ikke selv brugt opvarmning i nogle af mine 345 timer og er trods det stadig vokset 15 mm altså 0,0043 cm pr time ikke dårligt synes jeg selv.
    Jeg har målt trækket på min Jes extender og det er på 1,8 kg ved Max belastning ud over det bruger jeg skruerne til at øge til ca 3,5 kg. Det er nyt at jeg har skruet så højt op i hører nærmere om der er kommet turbo på ;o)
  • Jeg har lige haft 4 dages pause og trækker nu max igen. Der er stor forskel på trækket når jeg også bruger skruerne til at øge trækket.
    Jeg har målt med extenderen på 19,2 cm (o:
  • Hej,

    Skal man have den på i 3 timer i træk, eller tager man den af hver halve time, så ens hovede ikke døder af blod mangle.?
  • Nu er der kun skrevet om ændringer i stiv tilstand....
    Men hvad sker der af ændringer i helt slap tilstand?
    Er den blevet længere i daglig tilstand.. eller kun ved festlige lejligheder?
  • Hej. Der er flere måder at gøre det på.
    1. På med extenderen og Max+ i 1 time eller 2 af gangen og så pause. (sådan gør jeg)
    2. _________"_________ mindre træk i extra mange timer ( kan anbefales som opstart)
    Dernæst er der forskellige former for opvarmning både før og efter.
    Ja i "sur" tilstand er der hvor der sker noget først. ( personligt + 2,5 cm) hvilket kan betyde at man skal holde på den når man sidder på toilettet for den ikke rammer kummen.
  • Familiefar33 vil du ikke uddybe det tip med poselukkerne forstår det ikke helt og oplever også at hovedet smutter ud ved højeste træk, hvilket er lidt ærgerligt.

    Ellers går det stille fremad har lige passeret de første 100 timer og fire uger og er begyndt at øge trækket mere og mere til tæt ved max., men oplever så det ovenstående!
Log in eller Registrér for at kommentere.