Netdoktor.dk - Danmarks uafhængige leksikon om sygdomme
Indstillinger

kronisk hovedpine

Redigeret 20 februar, 2014, 08:44 i Hovedpine og migræne
hej, jeg er en pige på 19år.
jeg lider af kronisk hovedpine (og angst)
hovedpinen har varet ca. 4-5 år. og startede pludseligt.
jeg har været til neurolog, men hun sagde det bare var spænnings hovedpine. (nu når jeg lider af angst er jeg bange for der er noget helt galt, har aldrig fået en scanning)
jeg har overvejet akupunktur eller botox. er der nogle der selv lider af kronisk hovedpine, men er kommet af med den, må i meget gerne skrive hvordan.

tak på forhånd.
hilsen camilla.

Kommentarer

  • Indstillinger
    Ja, jeg har haft meget hovedpine og migræne. Migrænen forsvandt da jeg begyndte at tage levertran. Møllers tran med citrus i lidt mælk, så smages det ikke.
    Den anden slags hovedpine forsvandt med massage. Så hvis du nu prøvede begge dele og samtidig tog en vitaminpille kunne det være det hjalp.
    Er dine øjne kontrolleret, også det kan give hovedpine og spændinger, hvis der er lidt galt med synet.
    Kiropraktor kan også hjælpe, hvis noget skal "på plads". Jeg kender en, der må til kiropraktor engang imellem ellers får hun hovedpine.

    Jeg forstår ikke hvorfor dine spændinger ikke er blevet behandlet.

    https://fysio.dk/Upload/graphics/PDF/Ny ... merter.pdf
  • Indstillinger
    tak for svar, nej forstår heller ikke jeg ikke er blevet behandlet eller tjekket grundigere, det er i hvert fald et helvede.
    har prøvet med massage og vitaminer. har også migræne men er heldigvis meget sjældent.
    problemet er også at det kunne være fedt hvis der var en billig løsning da jeg kun får udbetalt 2500 om md.
    men tusind tak for dit svar.
  • Indstillinger
    Møllers tran koster ikke meget og det fjernede migrænen fuldstændig. Måske hjælper det på hovepine også, hvem ved.
    Vitaminer, ?? man kan også få alt for mange. For lidt eller for meget fordærver alt.

    Og få tjekket dine øjne.
  • Indstillinger
    jeg må prøve, det kunne ellers være super fedt at klare det uden alt det medicin. jeg går med briller, så det er ved at være tid til at få det tjekket igen :)
Log in eller Registrér for at kommentere.