Hjem Mænd Åben debat for mænd

Få en større/ længere/ tykkere penis med en penisextender.

Redigeret 5 marts, 2018, 15:21 i Åben debat for mænd
Dette indlæg er for mænd der har brugt eller bruger en penisextender/penisforlænger/strækker eller bare mænd der ønsker en stor pik.

Dette er IKKE en reklame da alle extendere virker på samme princip (celledeling).

Metoden er bevist effektivt, men tager lang tid ( ca 0,003 cm pr time alt efter hvor højt træk man bruger)

Der findes flere andre metoder, men jeg har valgt denne og supplerer med en penispumpe ca 15 minutter om ugen

Penisextenderen kan bruges af alle over 18 år.

Der vil blive brugt anstøende sprog.

En slags vidensdeling af gode råd og hjælp til at komme godt i gang med at få en større pik.

Jeg har en Jes extender og har (dags dato 16/11/13) brugt den i ca 180 timer og fået ca 1 cm mere i længden og 6 mm mere i omkreds.

Jeg har i skrivende stund brugt 764 timer og fået lagt 28 mm på start længden (til 19,8 cm) og 16mm i omkreds (til 15,1 cm) dags dato 3/9/15

Mit mål er de 20 cm+ lang og 15cm+ i omkreds og det skal jeg nok nå.
«134567134

Kommentarer

  • Redigeret 18 april, 2014, 16:32
    Jeg må sige at nu tager det fart.
    Jeg har nu brugt den i 230 timer og er vokset 8 mm i omkreds til 14,3.
    Min kone sagde sidst vi var sammen at hun kunne mærke forskel til det bedre.
    Længden nu fulde 18 cm.
    Det er ikke meget synligt når den er stiv det er jo kun 1 cm, men når den er slap er den blevet 2 cm længere :o).

    Det ville være rart at hører om der er andre der har eller bruger en strækker og fået lignende resultater så hurtigt som jeg har.
  • Jeg er nu oppe på knap 300 timer og 11 mm længere.
    Siden sidst er det gået knap så stærkt ca 1 mm på 70 timer ;o(
    Det skyldes nok at jeg ikke har brugt min strækker over 2 timer om dagen et stykke tid.
    I vil høre om flere fremskridt. Hvis I kikker.
  • Jeg er blevet lidt nysgerrig:
    Når du skriver at din fulde længde er 18 cm, så går jeg ud fra at det er i erigeret tilstand ;) men du skriver også at metoden ikke har haft nogen påvirkning på din penis i erigeret tilstand?
    Derudover skriver du at din kone kunne mærke forskel efter brug :) så jeg ville bare lige have afklaret om strækkeren udelukkende har påvirket din penis i slap tilstand, både længde og omkreds, eller om den også har haft anden funktion :)

    På forhånd tak!
  • Så har jeg skrevet forkert.
    Jeg startede med 17 cm stiv stand nu 18,2 cm
    Til at starte med er effekten kun synlig i slap tilstand ca 2 cm lagt til siden start.
    Stiv tilstand er jeg vokset 1,2 cm
    Omkredsen er vokset fra 13,4 cm til 14,3.
    Jeg vil mene at jeg er ca 10% hårdere i stiv tilstand.
    Undskyld forvirringen.
    Min hustru siger hun kan mærke forskel, men jeg ved ikke om det er for at være rar. Det er mest omkredsen der påvirker hende;o) mit håb er at være 15 cm i omkreds når jeg er færdig.
  • Familiefar:

    Har du fået nogle bivirkninger indtil videre?
  • Bivirkninger nej da.
    Så var jeg stoppet med det samme.
    Ulempen er at det tager lang tid før man ser resultater og de viser sig først i slap tilstand (3-4 uger) efter ca 3 måneder kommer det synlige i stiv stand derfra er det kun op med armene ;o).
  • Jeg er lidt nysgerrig omkring dette produkt. Men kan ikke finde billeder omkring hvordan sådan en skal sidde og diverse.

    Hvor langtid har du været i gang nu?
  • Hej, ville høre i forskellige, hvor lang tid i kan have den på af gangen?

    Mvh Martin Nielsen
  • Normalt kun 1 time nogle gange i 2 timer 10 min pause og i gang igen.
  • Jeg har nu rundet 320 timer og er vokset til 18,4 og er nu vokset 1,4 cm.
    Belastningen på min strækker/extender har jeg øget til ca 2kg. For at det skal gå endnu hurtigere.
Log in eller Registrér for at kommentere.