Hjem Muskler, led og knogler Whiplash (piskesmæld)

Piskesmæld forløb?

Redigeret 5 december, 2013, 04:58 i Whiplash (piskesmæld)
Jeg var i december 2012 med i en busulykke og har derefter fået piskesmæld. Jeg føler lidt at jeg står tilbage som et kæmpe spørgsmålstegn, for hvad gør jeg?
det er næsten et år siden ulykken, og jeg er begyndt til fys i september som mener at det er et piskesmæld af en sværere grad. Men men men, det er kun min fys der har skrevet det på papir, skal jeg ikke igennem nogle undersøgelser for at få det slået fast af en læge eller hvordan?

Min egen læge virker ikke som en der anerkender piskesmæld så der er der ikke så meget hjælp at hente andet end ''det går væk om et par måneder'', jeg har selv fået hende til at henvise mig til fys og i samråd med min fys anbefalte han mig at blive henvist til en smerteklinik hvilket jeg også selv spurgte hende om, og efter himmelvendte øjne og en god portion overtalelse fik jeg endelig en henvisning. Hmm.. Er der nogle som kan hjælpe mig med hvordan et forløb skal være?

I øvrigt er jeg studerende og har ikke selv råd til en advokat, så jeg ville hører om man kan søge fri process selvom der endnu ikke er lagt sag an imod modparten eller om man først kan søge når der er en eventuelt retssag?

Håber at der er nogle som har nogle gåde råd :)

Kommentarer

  • Få dig noget gratis advokathjælp, det kan man få flere steder i landet.
  • Hej, det lyder ikke som nogen god situation og jeg vil klart anbefale dig at tage kontakt til whiplashforeningen.dk Der sidder kompetente mennesker, som selv kender til det, at lide af følgerne fra et piskesmæld. De har også forskellige rådgivere tilknyttet, lige fra socialrådgivere, advokater mm. Håber du kommer på en god smerteklinik og så husk; det er ikke dig, som er ved at blive gal eller er mærkelig og svag. Sådan føles det bare. Håber det bedste for dig.

    Pøj, pøj fra en som ved hvad du gennemlever
Log in eller Registrér for at kommentere.