Hjem Kvinder Åben debat for kvinder

Irritabel urinrør

1234579

Kommentarer

  • Tak for dit svar. Jeg har det kun i urinrøret. Det er meget smertefuld. Jeg ringede til Knud damgaards privat klinik i går. Og den Sygeplejer jeg talte med, sagde at hun ikke troede at at det det, når det kun var i urinrøret. Og hun sagde også at smerterne i urinrøret var dem der ikke kunne gøres noget ved:-( så nu er jeg helt fucked. Ved du om vulvadyni er kendt for at komme og gå, eller om det mere er der hele tiden? Igen - tak for dit svar. Hvordan er dine blæresmerter?
  • Og bliver vulvadyni være og værre med årene? Knusers hende fregat været vågen hele natten:-(... Kan du da meget ondt i nogle timer, og så pludselig letter det?
  • Hold kæft hvor er det bare så forfærdeligt at have smerter hele tiden - øv. Jeg tror nu altså ikke på at du slet ikke kan få hjælp. Cymbalta hjælper på den måde at de bedøver nerveenderne og dem har du sikkert også for mange af i dit urinrør. Jeg ved snart heller ikke hvad jeg skal gøre. Tror jeg vil prøve membrasin, men er ved at blive ruineret af alt det kosttilskud jeg har købt for at få svampen væk. Har du ellers fundet ud af noget som er godt og noget som gør det værre? Jeg tænker vi må kunne give hinanden nogle gode råd. Jeg drikker rigtig meget vand for at fortynde urinen, men det gør du nok også. Jeg er bare grædefærdig ind imellem og ved snart ikke hvad jeg skal gøre. Øv øv. Er forresten blevet undersøgt for IC, men der fik jeg bare at vide at de kunne se at blæren var rød og irriteret, men ikke hvorfor. Det kan man så ikke rigtig bruge til så meget
  • Jeg ved såmænd ikke om det bliver værre og værre. Det der er det værste er at jeg tror at jeg bliver lidt immun overfor medicinen og skal have mere og mere, og man kan jo ikke bare stige og stige. Det er jo ikke sundt at spise så mange piller. Ja smerterne varierer rigtig meget. Er næsten altid godt om morgenen når jeg ikke har tisset eller irriteret det. Og så nogle dage kan det være næsten væk, men lige i tiden er det som nævnt galt hele tiden på grund af alle de svampeinfektioner.
  • Hej.

    Det kan vi nemt finde ud af - er dog lige på arbejde lige nu. I aften?
  • Underligt med det IC - for der har jeg fået af vide at de skal lave en vævsprøve at blærevæggen for at kunne fastslå det! Der er vist mange mærkelige læger derude. Jeg tænkte nemlig også om det måske var det du havde i urinrør og blære. Hvilke af dine smerter genere dig mest?
  • Jeg ved ikke om de tog en biopsi af blæren, men jeg var da i hvert i fuld narkose og hele molevitten. Det er normalt i underlivet det er værst, men lige nu er det over det hele :-(. Det føles som en 1. grads forbrænding.

    http://underlivetssmerte.wordpress.com/ ... -and-diet/

    Jeg synes ikke jeg kan få linket til at virke. Ellers kan du taste det. Et andet bud på smerter i urinrøret er, at det er små krystaller der bliver dannet i urinen pga oxalater.

    Jeg tør efterhånden snart ikke at spise noget mere, for hvad er godt og hvad kan gøre det værre?? Det er en jungle at finde rundt i
  • Stakkels stakkels dig. Du har vel ikke sex eller noget så:-( så i perioder har du altså i gen smerter i urinrøret? Hvad mad angår - tror jeg at du i 2 måneder skal udelukker sukker, mel og gær, men spise alt andet...
Log in eller Registrér for at kommentere.