Hjem Hjerte og blod Blod og blodsygdomme

Blodudtrækninger mm.

Redigeret 1 september, 2013, 05:41 i Blod og blodsygdomme
Jeg har gennem nogle år, fået flere og flere blodudtrækninger over hele kroppen.. Det er værst på brystet, maven og overarmene. Nu er der begyndt at komme en del på min ryg. Nogle er små som knappenålshoveder, andre er større.

Jeg blev ud over det meget forskrækket en dag da jeg kort kløede mig på det ene bryst. Da jeg tilfældigt kiggede derned senere på dagen, var jeg fuldstændig blodsprængt der hvor jeg havde kløet! Det sker nu hver gang jeg kløer mig kort i brystområdet.

Jeg har tidligere været til undersøgelser på hæmatologisk afd. hvor man blandt andet fandt ud af, at mine røde blodlegemer gik hurtigt i stykker. Jeg skulle dengang have lavet en prøve i hoftekammen, som de måtte opgive at udføre, da jeg ikke kunne holde smerterne ud. Så jeg er aldrig færdigudredt.

Jeg er i forvejen diagnostiseret med Autoimmun lavt stofskifte, cøliaki og astma (altså 3 autoimmune sygdomme). De første to efter års forsøg på at finde ud af hvorfor jeg var syg.

Men jeg føler mig stadig ikke rask og vil bare så gerne have udredt hvad pokker der er galt med mig. Jeg er "blot" 30 år gammel og burde have en masse energi, men jeg føler mig gammel og brugt.

Nogen der har bare den mindste idè om hvad det førstskrevne kan handle om?
Log in eller Registrér for at kommentere.