Hjem Sex & samliv Åben debat om kønssygdomme

Hjælp mig please

fik et handjob og finger af en anden mand.
Blev derefter testet for klamydia gonorre hiv syfilis.
Fik noget astma medicin på et tidspunkt som jeg fik svamp i munden af. Der fik jeg noget hos lægen og brugte det en gang imellem indtil det var væk. Men nu er der så kommet sådan nogle sår/blæner i munden lige ved læben hvor man godt kan havde bidt sig men også et lidt stort et ved kinden hvor man ikke rigtigt kan bide sig ?

Kan dette være en kønssygdom ?

Eller svamp fra astma medicinen som ikke var gået helt væk fordi jeg nogle gange ikke havde brugt det så mange gange man skulle ?

Please giv et svar er nervøs :(

Kommentarer

  • få det undersøgt ----altså du må en tur til lægen ---det er for dumt at gå rundt --og gisne på hvad det kan være
  • Hvis det seksuelle er foregået, som du beskriver, og der ikke er sket andet - så får man nok ikke lige en kønssygdom af det. Er der foregået noget mere, end du her fortæller, så er det ikke muligt at give dig rådgivning.

    Men - hvis du har fået et middel til at behandle svamp med, og kun har brugt det sporadisk, så er der da stor sandsynlighed for, at det så netop ikke virker efter hensigten.

    Hvis din læge har givet dig anvisning på, hvordan du skal bruge midlet, så bør du følge denne anvisning - og har du ikke fået speciel anvisning fra lægen, så skal du følge den, der står på indlægssedlen.

    En medicin man bare tager "sådan en gang i mellem" vil ofte - og derfor - ikke virke efter hensigten.

    Så jeg gætter på, at det er dit svampeangreb, der ikke er ordentligt behandlet.
  • Det er ved at være lidt tid siden med det svampe noget men ja tog bare det svampe middel et par gange men ikke nok som anvisningen var indtil det var væk.

    Men der er kun foregået det jeg siger at jeg gav og fik et handjob og fik sådan finger som jeg også fortyder nu.

    Men er dog også blevet testet for hiv,klamydia,gonorre,syfilis
    fordi jeg var bange.

    Men spørger lige lægen næste gang jeg skal derned og have tjekket astma
Log in eller Registrér for at kommentere.