Netdoktor.dk - Danmarks uafhængige leksikon om sygdomme
Indstillinger

Hjælp

Hej.
Jeg har givet en pige et lickjob og jeg vil vide om der så er chancer for at jeg er blevet smittet med en kønssygdom?
Og hvilke kan der være chancer for? Pigen var halv afrikaner og jeg har læst at der er større chancer for at være fx Hiv smittet, hvis pigen er fra fx Afrika. Passer det?
Mange tak for hjælpen på forhånd!

Kommentarer

  • Indstillinger
    Jeg ved ikke hvad et lickjob er, men du skriver pigen er halvt afrikaner. Hvis du dermed fortæller den ene af forældrene er sort og den anden hvid og pigen er vokset op i Danmark, så er risikoen for smitte da ikke værre end med andre.

    Det er rigtigt at Hiv er mere udbredt i Afrika. Jeg håber en anden kan give dig et bedre svar, for jeg forstår ikke helt dit spørgsmål.
  • Indstillinger
    Nu ved jeg ikke hvor gammel du er men jeg tror kun der er en meget lille risiko ved lickjob hvis personen har hiv. men jeg er ikke sikker.

    Men nu er jeg nok ikke den rigtige at spørge men du kan skrive ind til

    hiv-linien.dk

    eller

    sexlininen.dk

    så prøv at skriv derind :)
  • Indstillinger
    Hej
    Hvad er der sket med de gode gamle danske udtryk oralsex og slikke kusse. Hvorfor skal der bruges et engelsk udtryk.
    Er du for genert til at bruge de mere saftige udtryk
    VH
  • Indstillinger
    Man løber altid en risiko, hvis man udveksler kropsvæsker med en, man ikke aner, hvor har været før.

    Derfor bør man anstændigvis lige for en sikkerheds skyld sørge for at blive tjekket - og i hvert fald inden man kaster sig ud i en ny seksuel relation.

    En årsag til at kønssygdomme florerer så voldsomt, som de gør, er jo netop at man ikke passer ordentligt på sig selv og hinanden.
  • Indstillinger
    Ha ha, Gerda, nå var det bare det. Så blev jeg da så klog. !!!
    Kors i skuret, hvor er det hele blevet teknisk. Man hører ikke om andet end teknikker. Hvor er kærligheden blevet af.

    Faktisk er jeg glad for ikke at være ung i dag, jeg ville aldrig kunne følge med. Men nu er jeg jo også romantiker, så jeg "kræver" noget andet.
Log in eller Registrér for at kommentere.