Netdoktor.dk - Danmarks uafhængige leksikon om sygdomme

Konstant hovedpine + diverse symptomer

2»

Kommentarer

  • Hej igen Lotte

    Jeg på i København - jeg er heller ikke så meget for at skrive min email på offentlige sider (pga. spam og den slags). Jeg værner også om privatlivet :)

    Jeg vil blive meget glad hvis du kender til nogle gode akupunktører - tusind tak på forhånd :)
  • København og Københavns omegn har vist rimelig god repræsentation af gode akupunktører.

    Så jeg foreslår da, at du søger lidt på nettet - og især læser om deres baggrund/uddannelse.

    Og så kontakt så den eller de udvalgte - fortæl grundigt om problemet og forhør om man kan hjælpe eller om man evt. kan foreslå en, der måske ved endnu mere om netop dette problem.

    En dygtig akupunktør er jo ikke ude på at folk skal få en dårlig oplevelse, så derfor vil man vel hellere henvise til en, der kender det givne emne bedre - end selv begynde at "kokkerere" på noget, man ikke ved noget om.

    De dårlige "hovsa"-behandlere gør jo netop i dårlige behandlinger, så det er om at undersøge markedet grundigt. Så en, der - uden at spørge ind til problemet - bare siger "ja, ja, det kan jeg godt klare" - vil jeg nok holde mig fra.

    Personligt kender jeg ikke et bestemt navn i København.
  • Hej
    Jeg er kranio-sakral terapeut og har pt en klient med pineal cyste i hjernen... Han har rigtig god glæde af terapien og det hjælper godt på hans symptomer... hvis du/I har mod på det kan i jo prøve at kontakte en terapeut i jeres nærområde - jeg ved at mange af jeres hovedpiner kan dulme eller helt forsvinde ved behandling med KST - jeg stille mig naturligvis også til rådighed, hvis Du/I tænker at i vil afprøve KST- selve cysten kan jeg ikke fjerne... men symptomer kan der afgjort gøres noget ved!

    De bedste hilsener
    Emilie Liv Nørum
  • Evapigen1 jeg håber du ser svar!?
    Er meget interesseret i kontakt, min mand også fået konstateret en pineal cyste, som også er blevet kategoriseret som et bifund og lægen kan ikke finde andet han fejler. Men han har det forfærdeligt og jeg vil meget gerne i kontakt, jeg kan forstå du er noget længere i forløbet og vil måske dele nogle erfaringer?
    Mvh
  • Jeg har med held givet special diæt til mere end 2000 med migræne. Det er fordøjelsen der er skurken. Desværre er der ingen der synes det er spændende blandt læger eller hos migræneforeningen. Hellere ondt end at tage en diæt over 6 måneder og blive fri for smerter.

  • DaykerDayker
    Redigeret 21 maj, 2018, 14:52

    Tramadol og Codeine er stærk medicin men fungerer godt. Godt sted at køb Tramadol uden recept (kræver en nem online konsultation) http://www.dokteronline.com/en/nerve-pain/3235/

Log in eller Registrér for at kommentere.