Netdoktor.dk - Danmarks uafhængige leksikon om sygdomme
Indstillinger

Ondt i skulder og nakke

Redigeret 18 juli, 2013, 09:55 i Leddegigt
Hej er der nogen der har smerter i skulder, nakke der er så slemme at man får det dårligt så som svimmel og utilpas indre uro,har gået til fys et hav af gange :( hjælper måske 8 dage og starter forfra,har fået røgten FOTO men intet slid,har fået muskelafslappende piller ,de hjælper men træt af man ikke kan finde årsag:(hva ska jeg gøre det har varet over et år nu.mvh bitten

Kommentarer

  • Indstillinger
    Smerter i skulder og nakke, svimmelhed, utilpashed og indre uro er eksempler på symptomer, som kan ses ved kviksølvforgiftning.
    Kviksølvet kan f.eks stamme fra amalgamfyldninger, spisning af fisk, vaccination med vacciner der er konserveret med et kviksølvholdigt konserveringsmiddel eller fra miljøet.
    Prøv at se denne hjemmeside: www.tungmetal.dk
  • Indstillinger
    Ja det lyder meget interesant ,har ikke mange plomber ,så tror ikke helt det er det:( men tak for budet,:)alt er velkommen,da jeg ikke føler at min læge selv er i en blindgyde,og når blodprøver mv er ok så det jo ikke alvorligt!!føler jeg han synes.
  • Indstillinger
    Hej Bitten.

    Jeg har et lignende problem som dig. Dog manifesterer min spændinger sig i kæberne. Jeg er også meget anspændt i skuldrene.

    Jeg har været til et utal af massører og fysioterapeuter, og det hjælper overhovedet ikke. Nu har jeg fundet en god kiropraktor, som kan afhjælpe generne for en kort periode - han kalder det symptombehandling og mener, at det er psykisk betinget.

    Min egen læge gør intet og ryster bare på hovedet.

    Kan dine spændinger mon være psykisk betinget? Det er for øvrigt så let at sige til folk, at de bare skal ændre deres liv for at få det ubehagelige i deres liv ud- men måske er det sådanne ting, du kæmper med?

    Venlig hilsen
    Flodhest
  • Indstillinger
    Jeg har haft det på fornemmelsen at det var en udløst faktor da vi mistede 2 fam med 4 mdr mellemrum,synes selv jeg er kommet meget langt det sidste år,og fys har også fortalt at psyken og fysisk hænger sammen,det kommer selv om jeg ikke overbelaster eller laver noget og det det sure:(for så kunne jeg bare lade være at gå i haven f.eks
Log in eller Registrér for at kommentere.