Netdoktor.dk - Danmarks uafhængige leksikon om sygdomme
Indstillinger

Klumper i mit sæd

Redigeret 26 december, 2015, 21:47 i Mænds sygdomme
hey.
Har længe gået og tænkt over, hvad det er for nogle klumper jeg har i mit sæd.
ved hver udløsning, har jeg sådan nogle gele agtige klumper i mit sæd. det er nemt at udskelle det fra selve sæden, det minder om formen på (larver, små orme) dog er mine ikke levende.
har haft det igennem de sidste 3 år.
nogle der har et bud på hvad faen , det kan være ?

tak på forhånd.
«1

Kommentarer

  • Indstillinger
    Sædklatten indeholder flere ting..... Der er sæd, der kommer fra testiklerne.. og der er sædvædske der kommer fra prostata..
    Hvor gammel er du?
    Hvor tit får du udløsning?
    Er der altid sådan? altså med klumper
  • Indstillinger
    Hej næste gang du spermer og nogle gange i træk måske , køb nogle uringlas på apoteket, og put spermen deri . og gem den i et køligt sted , og aflerver den hos din læge samme dag, eller på laboritoriet. så de lige kan undersøge hvad det er der er i dit sæd. om det er normalt. for dig. når du siger det minder om larver er det vigtigt du får set hvad det kan være. vi kan have snyltre i kroppen af andre levende væsner, men få det undersøgt, så du ikke skal tænke på det mere. held og lykke husk at bestille tid hos lægen til prøven. hej
  • Indstillinger
    er 21.
    jamen har ca udløsning 3-4 i træk på en dag.
    når veninden lige er forbi.
    og den er sikker hverdag og hver uge,.
  • Indstillinger
    Prøv så at gå en uge uden udløsning....
    Jeg tror simpelt hen at sæden ikke er helt klar til at komme ud...

    Og det er ikke larver... hverken levende eller døde...
  • Indstillinger
    lige for tiden, går der en uge i mellem jeg har sex, så vil da prøve at lade hver med hive den af, imellem tiden ;)
  • Indstillinger
    sidder i fængsel pt. så ja når jeg har besøg lørdag eller søndag, så bliver det en 3-4 gange over 5-6 timer ;)
    så det mener jeg skam, man skal jo hygge sig :)
  • Indstillinger
    Fandt du nogensinde ud af hvad det var? For sjovt nok har jeg fuldstændig det samme, og jeg undre mig selv meget over hvad det er :S
  • Indstillinger
    Tror det er meget normalt da jeg også en gang imellem også har det :P
  • Indstillinger
    Hej drenge :-)

    Fandt i ud af hvad det var? Jeg har det nemlig også af og til !
  • Indstillinger
    hej drenge.

    nogen der har været til læge med det? Jeg har nemlig det samme..
    de gule gele "orme"
    har haft det over en uge nu! og er bekymret for det noget der ødelægger sæden eller noget andet i skridtet!
Log in eller Registrér for at kommentere.