Hjem Sex & samliv Ægteskabsproblemer

Er det forbi ?

1235

Kommentarer

  • Hej .hvordan melder man sig egentlig ud herinde :-)
  • Jeg ved det ikke, men af hvilken grund vil du meldes ud. Man kan bare lade være med at skrive. På et tidspunkt bliver du så slettet.

    Jeg håber du har haft en god nat.

    Mange hilsener.
  • Hej .ja tak har sovet ok i nat .det ved jeg egentlig ikke .jeg er lidt mærkeligt i dag .er nok bare bitter og gal . Er bare i en mærkelig tilstand synes .øv øv de er hårde de opture og nedture .
  • Jeg virkelig nede på mine knæer og har så svært med de humør svingninger .man går fra smil til tårer på et sekund . Det er nok angsten for fremtiden , hvad den bringer .har lige fået lejet en lejlighed nu og skal ud og se på en bil i morgen .tankerne står ikke stille et sekund .har bare brug for at få lidt ro i mit hoved .
  • Åh ja, sjovt er det ikke. Men alligevel til lykke med lejligheden, jeg håber den er god. Da jeg fandt en lejlighed var jeg lettet, for jeg anede ikke hvor jeg skulle være.

    Bitter og gal, dine følelser er som mine var engang. Så er man rasende og bitter, så ulykkelig og så tænker man, skidt være med det, det går nok.
    Man skal have lov til at rase ud.

    Op og ned, men til sidst mest op. Det må du ikke glemme. Sig til dig selv, du får det godt på et tidspunkt. Hvis jeg er "nede", så hjælper det selv om jeg ikke lige kan føle det i øjeblikket. Men jeg ved, det varer ikke ved og det er en lettelse.
  • Tak fordi du ikke bliver træt af at høre på mig . Jeg var jeg lidt bange for . Og igen du har ret .det er en okay lejlighed .den skal jeg nok få gjort hyggeligt .der er også lidt have jeg kan gå og nusse om mine krydderurter . Det kan jeg godt li .sport og krydderurter .ikke helt normalt :-)
  • Nej, jeg bliver ikke træt. Så længe du føler det kan hjælpe en lille smule er jeg her. Måske ikke hele dagen, men jeg kigger efter dig og tænker ofte på, hvordan det går.

    Det hjælper, når man har noget der skal gøres. Tankerne bliver adspredt og det er godt. Så lykke og held med din nye lejlighed også med krydderurterne. Det er da en dejlig interesse.

    Mange hilsener.
  • Ja det er .det hjælper at tale det er sikkert og du skal selvfølgelig ikke være der hele dagen .jeg skal nok også til at tage mig lidt sammen og prøve at tænke lidt på en anden måde .der er heldigvis også andre dejlige ting her i livet .prøver at springe den ballon jeg er indeni og trække vejret igen .men tak alligevel :-)
  • Du behøver ikke at takke mig, jeg er bare glad for, hvis jeg kan hjælpe dig en smule. Jeg ved jo på egen krop, hvordan det føles. Jeg ved det hjælper at have nogen at tale med.

    Skriv når du får lyst, jeg læser det på et tidspunkt.
  • Nej, du skal ikke tage dig sammen, for det kan man ikke. Men du kan prøve at aflede dine tanker med noget andet. Jeg ved det ikke er særlig nemt af den grund bør du ikke være meget alene, men snakke med andre.

    Jeg håber det vil hjælpe dig, når du begynder at arbejde igen. Åh, du kan tro jeg ved det ikke er nemt, men det bedste er at forsøge. Jo hurtigere kommer man over den værste sorg.
Log in eller Registrér for at kommentere.