Hjem Sex & samliv Ægteskabsproblemer

Er det forbi ?

1246

Kommentarer

  • Hej.har været ude og træne ,Lidt dårlig vejr .trækker da vejret lidt mere rolig nu og håber på lidt søvn i nat.nu er der dømt film og lidt alene hygge .har været ude og se på lejlighed .det var okay .
  • Hej persille 1 .jeg vil gerne sige tak fordi du er der og tænker på mig .det varmer rigtig meget .jeg håber virkelig også du er okay .håber du er glad og det lyder til du er kommet godt videre .jeg har læst dine indlæg til mig mange gange og de hjælper mig når det er aller sværest .

    HIlsen bmmamj1965
  • Hej bmmamj1965


    Jeg er glad for det hjælper dig en lille smule. Jeg ved, hvor meget det betyder at have nogen at snakke med.
    Jeg havde slukket computeren for længe siden, men jeg ville lige sige god nat til dig. Jeg håber du kan sove roligt og godt i nat.

    Mange venlige hilsener til dig.
  • Godnat til dig også og i lige måde .ser lidt fjernsyn
  • Jeg skal nok få sovet lidt i nat .det skal jeg bare :-)
  • Godmorgen .har sovet super godt i nat og føler mig frisk :-) dejlig .håber også i har allesammen
  • Det var rigtig dejligt, det glæder mig. Jeg ønsker dig en god dag.
  • Tak og i lige måde :-)
  • Ja så blev det weekend .har haft en okay dag med små dyk , ikke så voldsom som igår .føler igen lige nu en anelse mere ro i kroppen men i nat fik jeg også en go søvn .vil ud og gå og cykle lidt i weekenden .det er lidt mærkeligt , det er lidt ligesom at finde ud af hvem man er og om benene kan bære , lidt som da man var lille .nu er man bare ulykkelig i den proces .man mister og evnen temmelig meget til at se hvor meget godt man egentlig har omkring sig .bliver meget negativ og blind
  • Pudsigt, jeg er lige kommet ind ad døren og ville se om der var mails og så tænkte jeg også på dig.
    Det er rigtig dejligt, at det går lidt bedre. Jeg håber det bliver ved.
    Det hjælper også at komme ud i luften og opleve alt det friske grønne. Og frisk luft ikke at forglemme. "Hjernen" bliver blæst igennem og føles som ny.

    Så jeg håber du vil tage en dejlig lang rar og frisk tur. Af eller anden grund, så hjælper det på humøret. Nu vil jeg spise aftensmad og så se en krimifilm.
    Hav det godt til vi "ses"

    Mange hilsener.
Log in eller Registrér for at kommentere.