Hjem Sind og psyke Incest og seksuelt misbrug

Jeg er itvil ang. seksuelt overgreb.

Hej alle..

Jeg er en pige på 17 år, der i den senere tid har haft det rigtig svært, da jeg ikke kan få tankerne ud af hovedet, fra da jeg var lille.

Jeg føler, at der i årevis har været en blokade, det har ihvertfald bare været sort, da jeg var mindre og indtil jeg blev teenager. Da jeg begyndte i en alder af 13-14 år, at snakke med drenge, på en anderledes måde, fik jeg pludselig den her hjertebanken, og ubehagelige fornemmelse som dukkede op på de mærkeligste tidspunkter, samt billeder, som altid er præcis de samme.
Jeg har bare virkelig mange gange tænkt, at det måtte være min hjerne der spillede mig et pus, men da jeg for to år siden oplevede noget lignede, af samme person, kom det hele tilbage til mig, og pludselig var jeg ikke i tvivl.

Men som tiden er gået er jeg endnu engang i tvivl, om det er rigtigt. Men jeg kan ikke forstå hvorfor jeg ellers skulle tænke sådan, det kan da umuligt være min fantasi.

Kan det være et gammelt maridt som har siddet i mig lige siden ? :-I

Jeg er helt forvirret og vil gerne snart have det afklaret. For har konstant tvangstanker, ang. lys, vand og billeder.
Har det bare underligt, og ved ikke hvad jeg skal gøre. Ville gerne høre fra nogen som har prøvet det, og om de også havde været i tvivl, eller andet?

Kommentarer

  • Jeg tror det er en god ide for dig at tage til din læge, og høre hvad han/hun har at sige (: Det er ikke godt at gå med tanker i hovedet hele tiden... tro mig jeg taler af erfaring
  • Jeg synes også du skal kontakte din læge, eller evt. ringe til en hotlinie og fortælle din historie anonymt. Jeg har fået anbefalet Thora centerets hotlinie. Det er meget normalt at man "glemmer" de ting der er sket, og pludselig ikke kan finde ud af om det er sket rigtigt når man er blevet voksent.
Log in eller Registrér for at kommentere.