Hjem Sex & samliv Ægteskabsproblemer

Er det forbi ?

1356

Kommentarer

  • Hej bmmamj1965

    Det var dejligt. Efterhånden vil sorgen ikke tynge så meget mere.

    Jeg siger altid til mig selv: I morgen ser det lysere ud. I morgen er det bedre. Dette varer ikke ved. Og jeg ved det. Derfor letter det i mit sind, når jeg spekulerer en del over noget.

    Jeg er blevet svigtet nogle gange af min læge og denne gang tager det noget tid for mig at komme over det, men det gør jeg. Det varer ikke ved. De skal ikke få mig ned med nakken.
    Og heller ikke dig, du kommer over din sorg. For resten så jeg også film i aftes. Jeg "elsker" krimifilm.

    Da jeg var barn blev der altid sagt: Frisk mod, Antonius.
    Der må ligge noget historisk i det. Det må jeg hellere undersøge, så jeg kan blive klogere.

    Mange hilsener.
  • Det har været en hård dag at komme igennem .mange rutsje ture op og ned .det hele er bare lidt sort i dag .
  • Hej

    Du vil sikkert føle det sådan et stykke tid. Så ser det lysere ud og så ser det hele rigtig fortvivlet ud.
    Jeg føler med dig. Jeg tænker på dig, for jeg ved hvor slemt det føles.

    Jeg ville ønske jeg kunne hjælpe.
    Det eneste jeg ved hjælper er at få tankerne væk og hvor er det svært. For de tanker kører jo rundt i hovedet og er svære at slippe. Bare du kunne finde et eller andet at gå meget op i sammen med andre, det hjælper.
    Og så tiden ikke at forglemme.
    Tænk på din sorg ikke fortsætter, men tiden mildner den og til sidst er din sorg så langt væk, at du ikke føler den mere. Kan det ikke hjælpe bare en lille smule. Jeg håber det. Jeg sender dig mine bedste tanker om du snart vil være ovre den værste sorg. Det håber og ønsker jeg.
  • Tak for det .jeg skal prøve alt hvad jeg kan .det rammer bare en som en hammer og føler sig fuldstændig lammet .prøver også at følge dine råd alt hvad jeg kan og er meget taknemmelig for at du prøver at hjælpe mig .det varmer også
  • Åh ja, du har ret. Det rammer som en hammer. Halsen snører sig sammen og man kan ikke spise. Man føler verden er ved at falde fra hinanden, at man ikke kan holde til den sorg.

    Jeg følte det sådan engang og den mand jeg fortalte dig om. Han var også fuldstændig knust var dybt ulykkelig.
    Jeg havde jo prøvet det og jeg kunne jo kun sige, som jeg nu gør til dig: Det går over. Hold ud, pinen forsvinder. Selv om man føler det hele er så fortvivlende, at man aldrig kommer til at føle glæden igen, så kommer den listende omkring hjørnet.
    Og så er det man ikke forstår, hvordan man kunne føle så stor en sorg. Den slags sorger går over, det er sikkert. Det er kun et spørgsmål om lidt tid.

    ps. Husk, selskab er godt, du skal ikke være alene hele tiden.
  • Ja det er rigtig . Tiden hjælper . Og du har ret i at sidde alene ikke er godt .er også tit sammen med nogen .det er når man kommer hjem eller er alene det er værst . Det rammer det mig hårdt .lige nu er det fra morgenen af det er værst . Nå der er jo nok ikke andet at gøre end at holde ud som du siger og vente på at det lindre lidt efterhånden
  • lotte123lotte123
    Redigeret 13 juni, 2013, 03:10
  • Det kniber med at sove .3 nætter uden søvn .det er lidt hårdt .har i også haft store problemer med det
  • Kære dig

    Jo, det kan du tro jeg havde. Jeg ville sådan ønske jeg kunne gøre noget for dig, jeg ved hvor forfærdeligt det føles.
    Det knuger i hele kroppen, man føler en ubeskrivelig smerte i sindet.
    Du har brug for nogen at tale med og det håber jeg du har. Det er så svært at bære alene. Jeg var dengang nærmest alene og jeg følte mig fuldstændig knust. Jeg troede aldrig jeg ville komme over det, men det gjorde jeg.

    Det gør du også selv om det måske ikke føles sådan lige nu. Du var faktisk den første jeg tænkte på, da jeg vågnede. Jeg håbede på du kunne mærke der var nogen, der prøvede at sende dig positive tanker. Du er ikke alene, jeg ved hvordan du har det.
  • Tak for det .dejlig at vide nogen tænker på en .jo jeg har nogle at tale med men det kan også være svært .i nat var den 03 30 inden jeg faldt i søvn .om en uge begynder jeg heldigvis på arbejde igen .det tror jeg også vil hjælpe mig .tak for dine tanker .de varmer
Log in eller Registrér for at kommentere.