Hjem Sex & samliv Mandlige sexproblemer

Svie efter udløsning

1234689

Kommentarer

  • Redigeret 1 juni, 2013, 04:16
  • Hej jeg har også samme problem, har fundet dette og er ret sikker på at det er det, med der er ingen behandling :-( Men er overrasket over at der ikke er nogle læger det vil skrive i tråden :-S

    https://www.sundhed.dk/sundhedsfaglig/l ... s-kronisk/

    God vind til alle ;-)
  • jeg er en dreng på 18 som har det sammen problem, jeg er blevet tested op til flere gang for alt det sjove, men med inted svar, har søgt og søgt men med inted svar udover MANGE andre der har det samme problem, men tror måske jeg har fundet svaret ligsom personen over mig :)



    det er noget der heder "Prostatitis, kronisk" det er en ved varene ikke-bakteriel prostatitis for kronisk bækkensmertesyndrom, det er god arted og ikke skadeligt heligvis.

    her er et lidt mere forståligt link: https://www.sundhed.dk/borger/sygdomme- ... s-kronisk/

    håber det kan hjælpe og lykke til.
  • Hej Gutter.
    Kan se dette er ved at være en gammel tråd, men vil bare tilslutte mig rækken der har dette problem. Jeg har haft det i en del år efterhånden (er 25), og syntes det har fortaget sig. Heldigvis har det aldrig været så slemt som nogen af jer skriver. Håber i klarer den.

    Håber på der snart er en læge der får fundet ud af det her problem og kommer med en løsning, når der er så mange der render rundt med det.

    God vind.
  • Det jeg har oplevet som hjælper hurtigst er at tisse af, skylde penishovedet med koldt vand og læne sig oprejst forover noget, læn dig i et stykke tid indtil svien er væk - plejer at hjælpe.
  • Kære alle. Jeg fatter ikke, at alle jer der har været til læge ikke har fået den forklaring min læge gav. Tænker at der er så mange der kender til dette problem, at det er ufatteligt og dårlig læge gerning at i ikke har fået en forklaring. Ved nogle mænd sker der det efter en udløsning, at når der har været åbnet for sædafgangen lukker blæren åbningen helt i. Dette sker for, at der ikke skal komme sæd på i blæren. Bagefter sidder der så en sæd rest i selve urinrøret, og kroppen kan ikke forstå denne meddelelse da blæren er lukket. Kroppen går så i gang med at kæmpe for at få den lille sæd rest ud, og dette er yderst ubehageligt (som i alle beskriver). Det bedste man så kan gøre er, at løfte pungen op ad 8-10 gange. Dette får blæren til at slappe af og åbne sig igen. Lunt vand derefter på penis gør, at man tit så kan tisse lidt mere og den ubehagelige følelse letter. Så op med humøret guys, I har hverken det ene eller andet, det er bare jeres kroppe der beskytter jer:-)
  • Ps. Alt det snak om prostatabetændelse, kønssygdom, ridser og sår her og der holder ikke, det er som min læge forklarede det og det giver faktisk god mening. Os der har dette problem har det jo kun efter udløsning. Er det kroninsk at man har vandladningsbesvær er det en anden snak men det er jo heller ikke det folk fortæller.
  • Forstår ikke den snak om klamydia.... for jeg har fået taget urinprøve to gange nu da jeg ikke forstår hvorfor! og ingen klamydia!! men irriterende der ikke er en læge fra netdoktors der svare og giver os lidt at slappe af på eller gå i panik over.. det vile være lidt rart med en forklaring!! derfor siden er til ik?
  • Hej drenge, har også haft akkurat det samme problem, det er så heldigvis holdt op nu.

    Da jeg havde problemet syntes jeg at det hjalp lidt at stå under det varme vand under bruseren, også ligesom gøre samme "bevægelse" som om at jeg skulle tisse ( altså ligesom at være helt afslappet i pikken også presse ligesom om at man skulle tisse ) Og det stod jeg så at gjorde i en halv times tid, også syntes jeg at det holdte op derefter :-)

    Ved ikke om det virker på jer, håber jeg da, for jeg ved hvor ubehageligt det er at have den der svie og følelse af at tisse hele tiden.

    Knus herfra :-)
  • Det lyder da mere som om, du har noget blærebetændelse - mon ikke du skulle få det tjekket?

    Og - en halv time under bruseren? Den dag, hvor du selv skal betale for dit vandforbrug, så bliver du nok tvunget til at finde en anden model. Det er da en voldsomt dyr løsning, du der har fundet.
Log in eller Registrér for at kommentere.