Netdoktor.dk - Danmarks uafhængige leksikon om sygdomme
Indstillinger

Meget slem akne - dilemma, hvad skal jeg gøre?

2»

Kommentarer

  • Indstillinger
    Når man har så meget akne, som du har, så skyldes det højst sandsynligt en ubalance i dit hormonsystem. Derfor kan du også godt glemme alle mulige naturprodukter - som for øvrigt kan være mindst lige så stærke og skadelige som traditionelle lægemidler - vandkure m.v. for det påvirker jo ikke dine hormoner.
    Så p-piller, en bakteriedræbende creme og hyppig håndvask er nok det, der skal til.
    Lacerbehandling vil aldrig give dig en fotomodelhud, men den vil sammen med en lettere make-up creme give dig en fin hud, som ikke er fuld af huller og ar.
  • Indstillinger
    Lovebite7Lovebite7
    Redigeret 16 september, 2019, 08:34
    Er der nogen der har hørt om det her: (link fjernet, redaktionen) ???
    Min datter har acne, først fik hun 2 gange ordineret en crem der hjælp faktisk men 3 gang blev hun immun åbenbart over for den...så fik hun en masse andet bagefter og nogle piller der ikke virker efter hensigten. Jeg er nu så træt af den læge og hendes eksperimenter så jeg vil ikke proppe min datter med noget igen som ikke virker...og hvad med de ar hun har nu? Har I nogle ideer til efterbehandlinger?
  • Indstillinger
    Redigeret 29 september, 2019, 06:14

    Piller mod bumser - nonacne.dk Veldig bra produkt!

  • Indstillinger

    Jeg kan huske de første p-piller i Danmark. Jeg arbejde som sekretær for firmaet. De kvinder der prøvede pillerne fik nærmest bylder/bumser i hele ansigtet og mange mistede livmoderen. En ren plage for lægerne.
    Når man har vrøvl med huden, så er det fordøjelsen man skal se på. I din alder sker der meget med hormonerne og vi har en galdeblære der er en hormonkirtel. Du bør nok ikke se en hudlæge men en diætist.

  • Indstillinger

    Det man gav før i tiden var en antibiotika, meget stærk og den tog så den betændelse i tarmene der gav hudgenerne. Ved at fjerne de ting du indtager af føde og drikke forsvinder betændelsen og huden bliver fin.

  • Indstillinger

    @Lovebite7 sagde:
    Er der nogen der har hørt om det her: (link fjernet, redaktionen) ???
    Min datter har acne, først fik hun 2 gange ordineret en crem der hjælp faktisk men 3 gang blev hun immun åbenbart over for den...så fik hun en masse andet bagefter og nogle piller der ikke virker efter hensigten. Jeg er nu så træt af den læge og hendes eksperimenter så jeg vil ikke proppe min datter med noget igen som ikke virker...og hvad med de ar hun har nu? Har I nogle ideer til efterbehandlinger?

    Behandlinger ved hudlæge arene forsvinder aldrig helt hvis de er dybe,så behøver man noget kosmetisk behandling,der er ikke andet,at gøre,end at vente til det værste forsvinder mit toppede omkring 19 års alderen derfra begyndte det,at gå bedre føler hun,at hendes hud reagerer på noget bestemt i hendes kost kan hun prøve,at skære det fra en periode,og se om det bliver bedre,men det er desværre langt fra altid tilfældet
    milde renseprodukter,der ikke irriterer huden for meget man kommer hurtigt til,at overrense,når man har akne desværre leder det tit til en forøget talgproduktion min hud er udpint efter alt hva jeg har budt den turde ikke bruge fugtighedscremer,som yngre brugte kun produkter mod akne troede alt andet forværrede den,men synes det hjælper,at fugte den før jeg går i seng,så fedter den mindre næste morgen det er bare,at prøve sig frem kan anbefale propolissalve:)

Log in eller Registrér for at kommentere.