Netdoktor.dk - Danmarks uafhængige leksikon om sygdomme
Indstillinger

Trykken i venstre side af maven på grund af alkohol?

Redigeret 30 marts, 2013, 09:24 i Alkohol
Hej,

Jeg skrev lige et langt spørgsmål til eksperterne her på siden, men glemte desværre at gemme det så jeg kunne kopiere det hertil.

Jeg vil derfor skrive en kortere version af mit indlæg, da dette var ret detaljeret og langt.


Mit problem består i at det lader til at jeg får en form for trykken i et område i venstre side af min mave, efter et stort indtag af alkohol. Jeg synes også jeg har en bule i dette område i forhold til modsatte side.

Afhængigt af hvor meget jeg har drukket i en periode, kan problemet vare i nogle dage. Problemet fortager i perioder hvor jeg ikke drikker alkohol.

Jeg drikker primært øl.


Jeg håber meget at nogen kan hjælpe mig med at finde ud af hvad problemet kan være, da min læge ikke var i stand til det, selv efter jeg fik taget en scanning af min mave.


Hvis i skal bruge yderlige informationer, må i lige sige til.


På forhånd tak for jeres hjælp.

Kommentarer

  • Indstillinger
    Det er ikke svært at se at du ikke tåler alkohol. Ellers vil det ikke aftage når du ikke drikker. Trykken i venstre side kan være tegn på din mave ikke tåler alkohol du skal holde dig væk fra det. Desværre kan allergi ikke påvises på scanning det er noget du selv skal finde ud af.
  • Indstillinger
    Tak for dit svar,

    Jeg forstår dog ikke hvordan jeg kan være allergisk overfor alkohol, da dette kun har stået på i ca. 1 år, og jeg har ikke haft dette problem tidligere på trods af at jeg har drukket alkohol?


    Mvh,
    Steffen
  • Indstillinger
    hvad ville der ske for dig ---hvis du lod være med at drikke øl----alkehol--
    er det en livsbetingelse ----
  • Indstillinger
    Det er jo bare det lette svar, jeg vil jo gerne vide hvad dette er, hvad det skyldes, og om det er alvorligt osv.

    Mvh,
    Steffen
Log in eller Registrér for at kommentere.