Netdoktor.dk - Danmarks uafhængige leksikon om sygdomme
Indstillinger

Jeg har ADHD

Redigeret 6 februar, 2013, 17:15 i ADHD
Hejj alle sammen.

Der er lige noget jeg vil spørg om jeg har en sygedom som hedder ADHD og det har jeg haft i hele mit liv mine forældre har det osse min søster har det og mine to brødre har det min fætter har det osse men jeg vil spørg om : mit ADHD Medicin det hjælper mig ikk mere skal jeg bare stop helt med at tage det eller skal jeg træp ned lige så stille for min læge siger at jeg skal stop helt med at tag det altså skynde mig ud af det hvad er klogeste og hvad er bedst


Vh

ADHD pigen

Christina Melissa

Kommentarer

  • Indstillinger
    Din psykiater skal råde og vejlede dig i, hvordan du trapper ud. Vedkommende skal også hjælpe dig med at få en anden form for hjælp. Det kan være en pædagogisk indsats eller en psykologisk.
    Men er du sikker på, at du har ADHD? Hvis du er vokset op i en familie med sygdommen, kan du sagtens have en adfærd som en med ADHD, fordi børn altid spejler sig i de voksne, de elsker, og derfor mere eller mindre bliver som dem. Måske er det fordi, du mere trænger til en adfærdsregulering fremfor, at du faktisk har en diagnose, når nu medicinen ikke virker?
    Under alle omstændigheder bør den psykiater, der har udredt dig, hjælpe dig med det videre forløb.
Log in eller Registrér for at kommentere.