Hjem Muskler, led og knogler Whiplash (piskesmæld)

Nogen der kender en god advokat - erstatning piskesmæld

13»

Kommentarer

  • Det kan nemt tage 3-4 år (egen erfaring) hvis man først skal slås med ankestyrelsen og derefter forsikringsselskabet.

    Men tålmodighed er vigtigt, selvom det er psykisk svært, det ved jeg også
    af erfaring - så måske du som jeg i forløbet skal have hjælp fra psykolog eller psykiater til at bearbejde disse følgevirkninger - inden de tager pusten fra én.

    Tal med advokaten om det, det er normalt dækket af forsikringen eller på anden måde.

    Men forsøg ikke at lade dig slå ud, find noget positivt du trods alt kan se du har haft ud af den 'erfaring' - og stol så på at advokaten ordner sagen for dig.

    Jo mere du fokuserer på det negative, urimelige, og de 'skide flugtbilister' jo mere gør det ondt og er svært.

    Ved godt det lyder lettere end sagt - men forsøg.
  • Kan kun anbefale Poul Rasmussen - Advokaterne Store Torv er rigtig gode og det håndtere sagen fra ende til anden, så du ikke skal bruge energi på det.

    De kan både håndtere sagen og hjælpe dig med om méngraden er god nok og hvad der er at gøre videre i sagen - hvilke muligheder du har i forhold til kommunen mv.
  • Jeg valgte Advokaterne store torv, som oplyst i samtalerne :-) Men fik Anders Munk Sacho i stedet for. Der er stadig intet nyt i sagen. Jeg er dog blevet kaldt til jobsamtale af kommunen nu start november.
  • Jeg er ked af at høre om hvad du har været ude for, det lyder godt nok ikke sjovt.. du må først og fremmest have rigtig god (og hurtig!) bedring.
    Vil sige, ligesom jeg kan se at en anden også har sagt, at det ikke er så vigtigt hvor din advokat har kontor, fordi næsten alt kan ordnes via telefon eller mail.. :-) Vil selv anbefale disse advokater http://www.ret-raad.dk/Offices/Kobenhavn.aspx . De er super dygtige, og fik selv hjælp derfra i en lignende sag, for et års tid siden.. :-) knus
  • Piskesmældserstatning er en kompliceret sag at finde hoved og hale i. Hvor er den endt?

    Selv har jeg en bekendt, der er faldet på en skiferie med en højskole. Ved nogen herinde om hun vil have ret til erstatning selvom det er 6 år siden.

    Jeg overvejer at henvise til http://www.erstatningsgruppen.dk hvor det ser ud til at man nemt kan få svar fra en Advokat. Er der nogen, der kender dem?
  • Skiferie lyder som egen rejse- eller ulykkesforsikring. Regler for anmeldelse bør læses i policen.

    Biluheld er et andet ansvarsområde.

    Arbejdsskade (hvis man var på arbejde) på uheldstidspunktet noget tredje.

    Det de har tilfælles er, at sagen skal bedømmes individuelt og det kræver er erstatningsadvokat til at vurdere om der "er kød på sagen"

    Advokatfirmaet Steen Eriksen Og Poul Rasmussen Århus har ry for at være landets bedste ;)
  • Mit råd er: Gå laaaaaaaangt uden om Jensen Advokatfirma, som har åbnet kontorer i flere byer i Jylland. Min erfaring er, at de smøler, får ikke gjort tingene til tiden, og er ikke blege for at sende den samme regning mere end én gang, for det samme arbejde, dog bare ppakket ind i en anden faktura. Tilmed var han selv, samt en advokatansat meget arrogante i deres optræden.

    De tabte en del af min sag på gulvet, hvorpå et helt andet advokatfirma måtte ind og samle de stumper op, som kunne nå at blive reddet.
    - Ikke hvad man har brug for, når man har andet at slås med.
  • Jeg er helt enig med Ole. Jeg har gjort samme dårlige erfaringer med Jensen advokatfirma. Jeg måtte stoppe min sag om erstatning for et alvorligt piskesmæld hos dem før tid.
    Jeg kan varmt anbefale Hviid Erstatningsadvokater som jeg bruger nu. www.hviid-erstatningsadvokater.dk
Log in eller Registrér for at kommentere.