Hjem Lunger Lungeproblemer

Min mor har svært ved at trække vejret nogen gange??

2»

Kommentarer

  • Tilføjelse:

    Glemte at sige, at når din mor får vejrtrækningsproblemer når hun stryger, går jeg ud fra at det er et dampstrygejern?

    Det afgiver damp = fugt. det kunne tyde på, at der er noget mere skimmelsvamp, andre steder, end i badeværelset. Det kan være svært at finde ud af, hvor det er. Måske hun kunne stå ved et vindue, og have vinduet på klem, imens hun stryger.

    Jeg har hjulpet rigtig mange her i landet mht. skimmelsvamp. Folk der har haft nogle symptomer som deres læge ikke har kunnet finde ud af, hvad var. Det har så vist sig, at det har været skimmelsvamp. De har fjernet svampene, eller er flyttet. De har igen fået det godt.

    Din mor bør have noget astma-medicin med binyrebarkhormon, samt en akut-medicin, for at hjælpe sine lunger. Det fik jeg i sin tid. Har hun overhovedet fået undersøgt om hun har astma?

    Men ihvertfald, jeg vil kraftigt opfordre jer til at læse: http://www.skimmel.dk
    det er en utrolig god hjemmeside, skrevet af eksperter.
  • Ja det er et damp trygejern, og hun står ved en meget gammelt bryggers vindue vi har, og det har ikke set for godt ud i lang tid, men der bliver ikke gjordt noget ved det..

    nej jeg tror ikke min mor er blevet tjekket for astma.

    taak på forhånd :)
Log in eller Registrér for at kommentere.