Hjem Øvrige debatter Forslag og kommentarer

GRÅVEJR

Redigeret 5 januar, 2013, 12:36 i Forslag og kommentarer
har Gråvejr indflydelse på din Psyke

Kommentarer

  • Ja, det har det i den grad. Mange bliver triste i vintermånederne pga. mangel på sol. Nogle bevirkes selvfølgelig mere end andre.
  • Næ.

    Og da slet ikke i dag, hvor det er mildt og dejligt. Jeg har nydt at stå ude på terrassen uden overtøj, og så skidt med at der ikke er så meget lys og det er gråvejr. Med lidt (meget) god fantasi kunne jeg faktisk lugte foråret - netop fordi der har været så mildt.

    Og så nyder jeg også den mørke årstid, hvor man kan hygge med lidt levende lys og en god bog.
  • jeg havde en veninde ---hun havde lige som lotte ---gråvejr for hende var hygge med masser af sterin lys ----desværre er hun der ikke mere ---
    jeg selv er meget trist i humøret --på grå vejrs dage ---så jeg bryder mig ikke om vejret lige nu
  • Jeg har det fint i gråvejr:-) og som Lotte skriver med levende lys, synes jeg det er hyggeligt. Holder af alle vores fire årstider, hver årstid har sin charme. I dag har min mand og jeg gået en meget lang tur heromkring hvor vi bor, solen skinnede og det var lunt og jeg mærkede også foråret, ikke for at abe efter hvad Lotte skrev. Lige nu har jeg en pizza i ovnen og vi skal have et glas rødvin til.

    Men jeg lider heller ikke af depressioner, har et lyst sind og kan altid finde noget positivt i min tilværelse.

    Jeg læser meget fik sidste år en e-bog og køber mange bøger lige for øjeblikket læser jeg Karl Ove Knausgård, Min Kamp, jeg er lige blevet færdig med 4. bind.

    Kan I alle have en god lørdag aften:-)

    Hilsen Sofie
  • Vil ikke sige, jeg bliver direkte trist, men jeg kan da mærke, hvor glad jeg kan blive, når solen virkelig begynder at skinne efter en lang vinter:)
Log in eller Registrér for at kommentere.