Hjem Muskler, led og knogler Fibromyalgi

Ondt i ryg, lænd og nakke! 20 år

Redigeret 31 december, 2012, 01:20 i Fibromyalgi
Hej derude!
- Jeg er en 20 årig pige, der har haft ondt i ryg, lænd og nakke hverdag i ca 5 år, og ved ikke hvad jeg skal gøre ved dette og hvad det skyldes!
Smerterne er værst og mærkes således:

- Når jeg sidder på stol, får jeg ondt i ryggen samt stærke smerter i nakke
- Når jeg står op for længe samt går, får jeg samme smerter
- Når jeg har gået længe og sat mig ned og hvilet, og derefter rejser mig, kan jeg sommetider næsten ikke gå pga. Smerter i lænd.
- Nogle gange er det somom der sidder noget i klemme midt på ryg eller mellem skuldre, når jeg laver en ukendt bevægelse .
- Når jeg gør rent og bukker mig ned flere gange i træk, får jeg ondt i hele ryggen.

Det er umiddelbart dem jeg kan komme på, men har generalt ondt i ryggen hele tiden og har stærke smerter..
Ved ikke om det er relevant men, mine arme begynder hver aften at blive varme og derefter sove, når jeg selv skal sove. Derfor behøver jeg en pude at holde om, så det lindre det.. Derudover er min hukommelse ikke hvad den har været, og glemmer ting såsom hvad jeg lige kommer i tanke om f.eks: Kommer i tanke om noget vigtigt og går derefter ud i køkken, men glemmer derefter hvad jeg skal?. Glemmer også tit hvordan man staver ord?

Hvad kan alt det skyldes og hvad skal jeg gøre?
Håber der er en venlig sjæl der kan hjælpe! På forhånd tak!

Godt nytår!

Kommentarer

Log in eller Registrér for at kommentere.