Hjem Hjerte og blod Hjerteproblemer

Rysten. Bleghed. Snøvlende tale

Redigeret 26 december, 2012, 06:43 i Hjerteproblemer
Halløj alle sammen..

Sagen er den at i torsdags da jeg kom hjem fra forløb, der lagde jeg mig op i min seng også faldt jeg i søvn, da jeg vågnede kl 21.30 og dem jeg bor hos var på vej ned og natte hestene, der lagde jeg mig ind på sofaen. De havde forsøgt at ringe til mig nede fra stalden, da min hest manglede foder.. Men jeg havde overhovedet ikk hørt min mobil ringe, selvom den lå ved siden af mig, så de skyndte sig op i huset, da de tænkte det værste efter de havde ringet 5 gange til mig..

De fortæller mig så at jeg er helt vildt bleg og jeg snøvler rigtige meget når jeg taler..
Om fredagen har jeg det stadig meget dårligt og bliver hjemme i sengen, og da fruen i huset, kommer hjem fra job, har jeg det stadig dårligt.. Jeg var meget snøvlende i talen og der kunne gå en ½ time, før de fik et svar når de spurgte om noget..
Lørdag har jeg det stadig dårligt, men begynder at blive frisk hen af aftenen..
Imens jeg havde det dårligt, har mit hjerte banket så hurtigt at det føltes som om jeg løb et maraton løb, jeg rystede hvis jeg gik rundt, snøvlet når jeg snakked, var bleg og svimmel..

Igår til juleaften, spasser mit hjerte ud igen og det gør det stadig.. Nu har jeg så kastet op og jeg ryster enormt meget og er blevet bleg igen..

I dagene op til torsdag, har jeg været enormt glemsom, spurgt om de samme ting flere gange, har ikk kunnet sige de rigtige ord som jeg tænkte på, altså jeg fik dem sagt forkert..
Freks. jeg har hængt wrap i hø'et.. Men jeg ville faktisk sige, jeg har fyldt wrap i hø-nettet
Men jeg kunne bare ikk sige det rigtigt.. Det med at få ordene sagt rigtigt og glemsomheden, sårn er det stadig.. Nu begynder jeg så at tænke, har det på nogen måde en sammen hæng

Kommentarer

  • hvorfor har du ikke søgt læge --det lyder jo ikke rigtigt ---hvad med væske ---drikker du 2-3 l vand ..kaffe ..mælk --ikke spiritus ---om dagen ,,,,vædske har stor betydning for vores velbefindende
    er der ikke en skade stue ---der hvor du bor eller en vagtlæge du kan ringe til
  • Jeg drikker 2 flasker vand om dagen og et ekstra glas til medicin (anti-depressiv)
    Kaffe drikker jeg også.. Drikker som sådan ikk rigtig, det er meget sjældent det sker..
    Vi har ringet til vagtlægen idag og de siger vi må se tiden an..
  • Det lyder nu heller ikke, som om du ikke får væske nok, men snarere som en lille hjerneblødning. Hvorfor ville lægen ikke kigge på dig, det lyder meget underligt.
    Jeg er så nervøs for at skrive det til dig, for jeg vil nødig gøre dig bange. Skulle det være sådan noget behøver det ikke at betyde det værste. Min veninde fik en lille hjerneblødning på den måde hun blev uklar og derefter var det overstået. Hun fejlede ikke noget efterfølgende.
    Men det kan jo være mange ting, jeg forstår ikke lægen bare mener du skal se tiden an. Jeg syntes det lyder noget alvorligt.
    Du skriver jo klart nok, så jeg studser en smule.
  • Lægen ville ikk kigge på mig, da jeg er psykisk syg.. Så de mener jo hele tiden det er psykisk relateret..
    Den eneste læge som vil kigge på mig, er min egen læge og ham kan vi ikk få fat på idag..

    Min mormor har haft 2 hjerneblødninger.. Ved ikk om sådan noget er arveligt..
    Og da dem jeg bor hos fortalte hende hvordan jeg havde det.. Så sagde min mormor at det var præcis samme måde hun havde det på, de gange hun fik en hjerneblødning..

    Jeg er i forvejen under neurologisk udredning i vejle, da de mistænker jeg har epilepsi.. Men jeg har aldrig nogen sinde haft det sårn her før..

    Jeg har ingen problemer med at skrive, det er mere det at når jeg snakker, så kan de ikk forstå mig og jeg kan ikk rigtig formulere mig ordentlig, altså jeg kan ikk få ordene til at hænge sammen..
  • Hej igen

    Nu er der også gået flere dage, så det er sikkert ikke så galt. Jeg tror du kan være rolig. Men jeg føler med dig, for det er ikke særlig sjovt, når lægen ikke tror på, hvad man siger.
Log in eller Registrér for at kommentere.